فروش‌فوری دناپلاس اقساطی با شرایط استثنایی تا 31 تیرماه

به لطف ثبات نسبی نرخ ارز و قیمت‌گذاری دستوری دولت، قیمت خودروهای داخلی نسبت به اوایل سال کمی کاهش پیدا کرده و چنین شرایطی، فرصتی مناسب برای انواع خودروهای داخلی به‌خصوص خودروهای محبوبی مثل دنا پلاس است.

فروش‌فوری دناپلاس اقساطی با شرایط استثنایی تا 31 تیرماه

به لطف ثبات نسبی نرخ ارز و قیمت‌گذاری دستوری دولت، قیمت خودروهای داخلی نسبت‌به اوایل سال کمی کاهش پیدا کرده‌است. البته در یکی دو هفته اخیر، قیمت این خودروها در بازار آزاد وارد روندی صعودی با شیب ملایم شده که خبر از افزایش مجدد می‌دهد. چنین شرایطی، فرصتی مناسب برای انواع خودروهای داخلی و به‌خصوص خودروهای محبوبی مثل دنا پلاس است، چون افزایش 90 درصدی قیمت این خودروها در سال گذشته ممکن است مجدداً تکرار شود.

اگر برای استفاده از این فرصت، نقدینگی کافی ندارید نگران نباشید. طرح ویژه فروش اقساطی همراه مکانیک که این مقاله به معرفی آن اختصاص دارد، شرایط خرید خودرو را برای شما آسان می‌کند.

 

چرا دنا پلاس انتخاب خوبی برای خرید اقساطی است؟

دنا پلاس 1402 در سه نسخه دستی معمولی، توربو 6 دنده دستی و توربو اتوماتیک عرضه شده است و نسخه توربو اتوماتیک آن از معدود خودروهای داخلی است که سابقه حضور در باشگاه یک‌میلیاردی‌ها را دارد. این خودرو در زمان حضور در همین باشگاه هم تقاضای زیادی در بازار داشت و الان که قیمت آن در بازار آزاد به محدوده 800 میلیون تومان رسیده و همراه مکانیک هم شرایط ویژه‌ای را برای خرید اقساطی آن فراهم کرده است، نباید فرصت را برای خرید آن از دست بدهید.

در میان خودروهای تولید داخل، دنا پلاس طراحی جذاب و جوان‌پسندی دارد و به‌نوعی نسل جدید سمند محسوب می‌شود. همچنین دنا پلاس توربو و سمند سورن تنها خودروهای داخلی مجهز به توربوشارژ هستند؛ مزیتی که باعث می‌شود شتاب صفر تا صد دنا پلاس اتوماتیک توربو 10.5 ثانیه باشد که از بسیاری از خودروهای داخلی کمتر است. همچنین توربوشارژ قدرت موتور و گشتاور را بالا می‌برد و صدای موتور و مصرف سوخت را کاهش می‌دهد.

یکی دیگر از مزایای دنا پلاس، سیستم خنک‌کاری هوای توربوشارژ آن است که باعث می‌شود استهلاک این خودرو منطقی و پایین‌تر از دیگر رقیب مجهز به توربوشارژ یعنی سمند سورن باشد. این مزیت باعث می‌شود که پس از طولانی‌ترین دوره بازپرداخت اقساط (یعنی 36 ماه) هم این خودرو چندان مستهلک نشود و بتوانید روی آن حساب کنید.

 

چرا الان (تا 31 تیر) بهترین زمان برای خرید دنا پلاس است؟

به جز کاهش قیمت این خودرو در بازار آزاد، فقط از امروز تا آخر تیرماه فرصت دارید دنا پلاس و سایر خودروهای داخلی را با کمک طرح جدید و ویژه فروش اقساطی خودرو همراه مکانیک بخرید. این طرح شرایط ویژه‌ای دارد که در کمتر طرح لیزینگ خودرویی می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید. مثلاً پیش‌پرداخت موردنیاز در این طرح معادل 40 درصد قیمت خودرو است که 10 درصد از سایر طرح‌های اقساطی کمتر است و در مورد خودرویی مثل دنا، این 10 درصد عدد قابل‌توجهی خواهد شد و شما را قادر می‌سازد که با سرمایه اولیه کمتر صاحب خودرو شوید.

دومین مزیت برجسته این طرح، تحویل دنا پلاس در کمتر از 48 ساعت است و سند شش‌دانگ آن در همان ابتدای کار به نام خودتان می‌خورد. این در حالی است که در سایر طرح‌های لیزینگ، نهایتاً 3 دانگ سند را هنگام تحویل خودرو به نام شما می‌زنند و پس از پایان اقساط، صاحب مابقی خودرو می‌شوید.

لیست زیر، سایر مزایای طرح اقساطی جدید همراه مکانیک را نشان می‌دهد:

  • امکان پرداخت مابقی مبلغ خودرو در اقساطی 6 تا ۳۶ماهه
  • تنفس 2 تا ۳ماهه بین واریز پیش‌پرداخت و شروع اقساط
  • عدم نیاز به معرفی ضامن
  • امکان خرید خودروی کارشناسی شده با ضمانت کامل
  • اعتبارسنجی سریع و بدون درگیر کردن شما در امور اداری
  • همراهی کارشناسان همراه مکانیک در تمامی مراحل قانونی خرید خودرو تا تعویض پلاک

 

دنا پلاس

 

طرح اقساطی ویژه همراه مکانیک برای خرید دنا پلاس چه شرایطی دارد؟

به‌صورت کلی، طرح اقساطی جدید همراه مکانیک دو پیش‌شرط اصلی دارد:

  • مدل خودرو پایین‌تر از 97 نباشد.
  • قیمت آن نهایتاً 800 میلیون باشد.

به جز این شرایط، باید مدارک زیر را هم برای استفاده از این طرح فراهم کنید:

  • شناسنامه
  • کارت ملی
  • دسته‌چک صیادی
  • گردش حساب 6ماهه
  • فیش حقوقی یا جواز کسب
  • سند یا اجاره‌نامه محل سکونت

برای خرید قسطی دنا پلاس با شرایط استثنایی باید به کجا مراجعه کنید؟

خوشبختانه بخش بزرگی از این فرایند به‌صورت آنلاین طی می‌شود. برای استفاده از طرح ویژه خرید دنا پلاس اقساطی همراه مکانیک، باید ابتدا وارد لینک زیر شوید:

www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/irankhodro/denaplus/?credit=true

پس از ورود به این صفحه، لیست خودروهای دنا پلاس موجود برای شما نمایش داده می‌شود و شما فقط باید خودرویی که مورد پسندتان بود کلیک کنید تا صفحه اختصاصی آن باز شود. در این صفحه می‌توانید اطلاعات کامل خودرو و گزارش کارشناسی آن را مشاهده کنید. برای شروع فرایند خرید اقساطی، روی دکمه خرید اقساطی در سمت چپ صفحه کلیک کنید. بعد از آن منویی برایتان باز می‌شود که دوره‌های بازپرداخت، و مبلغ پیش‌پرداخت و اقساط به ازای هر دوره در آن قید شده است.

در این صفحه باید روی گزینه ثبت درخواست خرید اقساطی کلیک کنید، نام و نام خانوادگی و شماره تماستان را وارد کنید و برای ادامه فرایند، منتظر تماس کارشناسان همراه مکانیک بمانید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • حسین قندی
    0

    سلام مامیایم بایدچه کنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها