اهدای لوح تقدیر به شرکت کارا الکترونیک مبنا به عنوان 10 خانه برتر بهداشت کارگری کشور

در سیزدهمین جشنواره ملی تجلیل از کارفرمایان سلامت محور و خانه های بهداشت کارگری برتر کشور از شرکت کارا الکترونیک مبنا قدردانی شده و لوح تقدیری به این مجموعه کارآفرین که جزو 10 خانه برتر بهداشت کارگری کشور انتخاب شده، اهدا شد.

اهدای لوح تقدیر به شرکت کارا الکترونیک مبنا به عنوان 10 خانه برتر بهداشت کارگری کشور

بر اساس این گزارش؛ دکتر سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دکتر جعفر جندقی رئیس مرکز سلامت و محیط کار وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از غرفه شرکت کارا الکترونیک مبنا در سیزدهمین جشنواره ملی تجلیل از کارفرمایان سلامت محور و خانه های بهداشت کارگری برتر کشور بازدید کرده و در جریان فعالیت های این مجموعه کارآفرین قرار گرفتند  که این شرکت جزو 10 خانه برتر بهداشت کارگری کشور انتخاب شده و در این‌جشنواره،  لوح تقدیر دریافت کرد.

گفتنی است؛ این شرکت فناورِ کارآفرین مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران تنها شرکتی است که سه دورهٔ پیاپی نائل به کسب عنوان کارفرمای سلامت محور در سطح استان تهران گردیده است.

دریافت تندیس کارآفرین برتر استان تهران  و لوح تقدیر خانهٔ بهداشت کارگری برتر استان تهران، تنها برگزیدهٔ واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تهران جهت استقرار انقلاب صنعتی چهارم و دریافت تندیس شرکت‌های دانش‌بنیان حامی محیط زیست (۱۴۰۱ ) از دیگر افتخارات شرکت کارا الکترونیک مبنا  محسوب می شود.

 گفتنی است؛ پیرو فرهنگ حاکم برسازمان وتفکر مدیران شرکت  کاراالکترونیک مبنادرراستای اجرای مسئولیتهای اجتماعی در این شرکت، اقداماتی در جهت حفظ سلامت جسمی وروانی پرسنل ورفاه حال پرسنل وخانواده های آنها صورت گرفته ودرحال بهبود می باشد. از آن جمله می توان به ایجاد خانه بهداشت کارگری که در ذیل آن فعالیتهایی مثل ایجاد کارگاههای آموزشی ایمنی، بهداشت، مهارتهای خانواده،مدیریت استرس ، اضطراب و مهارتهای زندگی اشاره کرد.

همچنین بااستقرار روانشناس وپزشک مقیم در مجموعه وانجام آزمایشات دوره ای ، سعی در انجام رسالت خود دراین حوزه دارد و از دیگر اقدامات شرکت کارا الکترونیک مبنا در واقع ، شناسایی افراد گرفتار در دام اعتیاد وپیگیری وارجاع آنها  به مراکز ذیربط جهت درمان میباشد.

شعار  مجموعه این است که زمانی جامعه سالم وپویا خواهیم داشت که نیروی کار سالم داشته باشیم.

شرکت کارا الکترونیک مبنا همچنین مفتخر به اخذ پروانهٔ تولید و تحقیق و توسعه از وزارت صنعت، معدن و تجارت، عضویت در سازمان EIPC اتحادیهٔ اروپا، دریافت گواهینامه اهتمام به کیفیت از سازمان ملی استاندارد ایران، دریافت تندیس صنعتگر برتر استان تهران و رعایت حقوق مصرف کننده برای پنج سال متوالی و همچنین مسئول انتقــال دانش، فـن‌آوری و بومی‌سازی تولید مدارات الکترونیکی Metal Base برای اولین بار در کشور در سال 1389  و ده‌ها لوح و نشـان گوناگون دیگر می‌باشد.

این مجموعه در حوزهٔ مسئولیت‌پذیری اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی استان تهران دارندهٔ دو لوح و نشان برتر  می‌باشد و مفتخر به تأسیس اولین مرکز شتاب‌دهنده، مشاورهٔ کارآفرینی و کافهٔ کارآفرینی جهت کمک به زیست‌بوم کسب و کار استان تهران می‌باشد. 

شرکت کارا الکترونیک مبنا در زمینهٔ تولید و مونتاژ انواع مدارچاپی و بردهای الکترونیکی تک لایه، دولایه، چند لایه و Metal Based و نیز ماژول‌ انواع بردهای الکترونیکی به‌صورت (OEM, ODM, EMS, CEM) فعالیت می‌کند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها