فروش مرغ خارج از قیمت مصوب تخلف

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: قیمت مرغ گرم هر کیلوگرم ۶۳۰ هزار ریال، مرغ منجمد ۴۳۰ هزار ریال برای مصرف کننده است و با گرانفروشان برخورد جدی می‌شود.

فروش مرغ خارج از قیمت مصوب تخلف

خسرو شهبازی افزود: توزیع روزانه و منظم مرغ گرم و منجمد در سطح بازار استان ادامه دارد و در صورت افزایش تقاضا آمادگی عرضه بیشتر هم وجود دارد.

وی درباره افرادی که مرغ های منجمد را یخ زدایی کرده و به قیمت بالاتر عرضه می‌کنند، اظهار کرد: در صورت مشاهده این افراد پرونده تشکیل و تحویل تعزیرات می‌شوند.

شهبازی با بیان اینکه این استان از قطب‌های تولید مرغ گوشتی است، ادامه داد: تا پایان ماه مبارک رمضان هیچ مشکلی در زمینه تامین و عرضه گوشت مرغ نخواهیم داشت چرا که جوجه ریزی در ماه‌های گذشته مطلوب بوده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی اضافه کرد: بیش از یک هزار و ۵۰۰ تن مرغ منجمد در انبارها ذخیره سازی شده و در صورت افزایش قیمت با عرضه مرغ منجمد بازار کنترل می‌شود.

وی با بیان اینکه در صورت نیاز بیشتر به گوشت مرغ وزارتخانه ذخایر بیشتری در اختیار استان قرار می‌دهد، یادآور شد: گشت‌های تعزیراتی در استان بر روند عرضه و تقاضا در بازار نظارت مستمر داشته و با گرانفروشان و کم فروشان برخورد می‌کنند.

آذربایجان غربی دارای بیش از ۷۵۰ واحد مرغداری گوشتی، تخم گذار و مادر است که تامین کننده نیازهای استان است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها