خبر خوش وزیر اقتصاد به بدهکاران بانکی

بخشودگی جرایم ریالی بدهکاران بانکی/ ویدئو

وزیر اقتصاد گفت: از اول اسفند ماه اگر تمام افرادی که بدهکاری بانکی و معوقات به بانک‌ها داشتند، اگر اصل بدهی خودشان را به شبکه بانکی بپردازند ، تمام جرائم بانکی آنها بخشوده می‌شود.

بخشودگی جرایم ریالی بدهکاران بانکی/ ویدئو

احسان خاندوزی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، گفت: در راستای کمک به تسهیلات گیرندگان شبکه بانکی وزارت اقتصاد و دارایی با تمام مدیران عامل بانکهای دولت هماهنگ کرد که از اول اسفند ماه اگر تمام افرادی که بدهکاری بانکی و معوقات به بانکها داشتند، اگر اصل بدهی خودشان را به شبکه بانکی بپرازند، تمام جرائم بانکی آنها بخشوده می‌شود.

 

حجم ویدیو: 6.21M | مدت زمان ویدیو: 00:00:48 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • علیرضا جابرصفار
    0

    بنام بهترینها - آقای احسان خاندوزی لطفا پاسخ دهند ۱-_آن بدهکاران بانکی که بر اثر وضعیت نامناسب مالی جامعه ولی به سبب اینکه متعهد بودند و با وضعیت نامناسب به هر طریقی اخذ قرض، تسهیلات از سایر موسسات مالی، فروش اموال اقدام به تسویه بدهی خود نموده اند چکار باید بکنند ۲- از طرفی این بذل و بخششهای بی حساب میدانید چه تاثیر منفی بر تعهدات آتی اخذ کنندگان تسهیلات بر وضعیت کشور خواهد گذاشت، این یک نوع آموزش بسیار غلط برای از بین بردن منابع مالی ارزان قیمت عمومی هست که آثار منفی آن در سالهای آتی بسیار شفاف بروز خواهد شد . ۳- آقای محمدرضا فرزین رئیس جدید بانک مرکزی افزایش نرخ تسهیلات را از ۱۸درصد به ۲۳ درصد یکشبه اعلام کرد که یک بحران جدید در بازار سرمایه ایجاد میشود که تبعاتش منفی و از حالا پیش بینی میشود . ۴- همچنین دخالت و تعیین نرخ ارزهای خارجی توسط بانک مرکزی و پول پاشی ارزی و فروش ارز آزاد توسط شعب منتخب بانکها حتی روزهای غیر کاری دارای چه هدف عقلانی میباشد که وضعیت اقتصاد را روز به روز به بی اعتمادی عمومی سوق میدهد. ۵- راهکارهای بسیار مناسبی وجود دارد جهت وصول مطالبات سیستم بانکی که حاشا اتخاذ تصمیم درست. (امیدواریم با این تصمیمات بدون بررسی و اجرای آن کشور و اقتصاد را به ورطه متلاشی پیش نبریم، انشالله )

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها