وزیر اقتصاد: گرداننده یکی از کانال‌های فردایی دلار ساکن استانبول است/ در روز‌های تعطیل ساعت هشت و ده قیمت‌ها را بالا‌ها می‌برند

وزیر اقتصاد درباره کانال‌های فردایی ارز تصریح کرد: این کانال‌ها نه در ایام عادی، بلکه در روزهای تعطیل که در تمام دنیا بازار تعطیل است، در برخی موارد ساعت هشت و ده روز تعطیل قیمت‌ها را بالاها می‌برند. در حالی که مدیر آن کانال یک آقایی است که در استانبول حضور دارد و این کاملا حکایت از این می‌کند که ما در جنگ شناختی ویژه قرار داریم که ساعت ۱۰ صبح روز جمعه که اصلاً معلوم نیست چقدر خرید و فروش واقعی صورت می‌گیرد، قیمت بالا و پایین می‌رود.

وزیر اقتصاد: گرداننده یکی از کانال‌های فردایی دلار ساکن استانبول است/ در روز‌های تعطیل ساعت هشت و ده قیمت‌ها را بالا‌ها می‌برند

احسان خاندوزی گفت: در چنین شرایطی که مردم و فعالان اقتصادی آگاه شدند چقدر از این افزایش‌ها انتظاری و روانی است که فقط در این دو سه ماه دامن خورد و بخشی هم به ایراداتی برمی‌گردد که در خودِ سیاست‌گذاری‌ها وجود داشت، عزم دولت و تعهد بانک مرکزی این است که کمک کنند با این سیاست جدید و اجماع نظری که شکل گرفته، شاهد ثبات در بازار ارز باشیم.

حجم ویدیو: 2.22M | مدت زمان ویدیو: 00:01:25 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • یکی از مردم
    0

    بیاریدش ایران اقتصادو بدید دست همون معلومه خیلی وزیرتر از تو و امثال توئه که از راه دور داره بازارو براحتی کنترل میکنه!

  • یکی از مردم
    0

    وزیر که تویی..وقتی خوتو زدی به اون راهو مردمو بی عقل حساب میکنی دیگه چی بگیم؟ داری میگی 2-3 ماهه ولی هنوز نفهمیدی حرف مردم 44 ساله که دلار 67ریال شد 420 هزار ریال!!!
    از کدوم ثبات بازار حرف میزنی برای چه مدت؟ یعنی قبل از این 2-3 ماه ثبات داشته؟!
    هرچی هستی باش ولی به شعور مردم اینهمه توهین نکن

  • ناشناس
    0

    جناب وزیر این حرفها کنه شده مردم می فهمند

  • ک
    0

    عجب!گفتی روزجمعه آقای متفکرمستقردراستانبول قیمت دلار
    رابالاوپایین می کند!به همین راحنی!پس شمافقط صبح بیدار
    می شوی وتماشامی کنی وبرای شنبه اول روزکاری فکری به حال دلارنمی کنی!

  • ناشناس
    0

    بی عرضگی و بی سوادی و نابلدی خودتون رو همیشه گردن یا آمریکا می اندازید یا جمشید بسم الله جدیدا هم سعودی و یک آقایی در خارج !! ‌‌
    بس کنید خجالت بکشید ! کارشناسان بارها گفته اند که دولت برای کسری بودجه دلار رو گران می کند یا مثل چند سال پیش سرمایه مردم رو در بورس بالا می کِشد یا مالیات های سنگین روی حقوق علی الخصوص کارمندان این کسری رو جبران می کند!
    و در واقع کسری فروش بنزین لیتری 500 به امارات و دیگر همسایه ها و فروش نفت با تخفیف زیاد به چین و... و گاز و برق مجانی یا زیر قیمت به همسایه ها رو از گُرده ی ملت جبران می کند !!!

  • ناشناس
    0

    جلوشو بگیر !!! کاری نداره سفیر ترکیه رو احضار کن ؟؟؟
    مشکل اینجاست که اونم آدم خودتون

  • رزر
    0

    دلقک تا برجام اجرا نشه وآشتی ملی ایجاد نشود ورابطه لا آمریکا برقرار نشود دلار بالای ۸۰ هزار تومان خواهد رفت

  • علی
    0

    قیمت دلار را در کشور ما کانال های ارز فردایی در شبکه های اجتماعی تعیین میشود و این خبر را وزیر اقتصادی میدهد که میلیاردها تومان از بیت المال و مالیات مردم هزینه حقوق و دستمزد و امکانات رفاهی و تفریحی این اقایون میشه و تمامی امکانات کشور رو در اختیارشون گذاشتن در وزارتخانه های عریض و طویل اقتصاد و دارایی و ادارات مالیاتی و برنامه و بودجه و بانک مرکزی و شوراهای پول و ارز و اعتبار که به مردم بگویند قیمت ارز دست مدیر یک کانال اینترنتی در ترکیه هستش . شما از مسئولین ترکیه که وحید خزایی و بقیه شاخ های اجتماعی رو به خاطر چند تا کلیپ کت بسته از ترکیه گرفتن و تحویلتون دادن بخواهید این دوست سلطان ارز رو هم تحویل بدن اعدامش کنید مثل سلطان سکه که اعدام کردین مشکل سکه حل شد و دیگه بالا نرفت مشکل ارز رو هم با چند تا اعدام حل کنید .

  • 0

    اگر قانون درستی برای مسئولان وجود داشت الان اقای خاندوزی باید پشت میز محاکمه جواب ملت رو میدادن بخاطر بی ثباتی ها و هزاران تخلف و مدیریت نادرست و ضربه اقتصادی به کشور و ملت نه در صدا و سیما داستان حسین کرد شبستری برای مردم تعریف کنن

  • ناشناس
    0

    شاخهای اینستاگرامی مثل وحید خزایی و میلاد حاتمی رو چقدر پول دادین به ترکا با پست سفارشی براتون ارسال کردن تهران . یه هزینه هم بکنید سلطان ارز رو براتون پست کنن و همون راه حل سلطان سکه رو هم براش اجرا کنید ان شا الله همانطور که مشکل سکه حل شد مشکل ارز هم حل میشود و من الله توفیق.

  • معرفت
    0

    با سلام ،تاهست همین هست بقول گفتنی که میگویند خودم کردم که لعنت بر خودم باد مسئولین کشور فقط یاد گرفتند بگویند زمان شاه این چیزها نبود ولی الان هست بعضی ها فکر میکنن خیلی پیشرفت کردیم چرا با عربستان قطر امارات مقایسه نمیکنن چرا ملاک مقایسه ما یمن عراق طالبان بشمار میاد چرا با بی کفایتها مقایسه میکنیم نه با با کفایتها ،ایران هزار سال دیگر با این حکومت جام جهانی جهنم بازی های آسیایی را هم از عهده اش بر نمیاد چون خودشون نمیخوان حالا هی شعار بدیم دلار پایین میاد بس کنین دروغ را بس کنین اختلاس را الان که الانه عده ای مشغول اختلاسن یعنی اصلا خبر ندارن

  • عارف
    1

    دقیقا همه کانالهای خبری از اون ور آب. مدیریت میشوند
    وگرنه یک سری خبرهای کذبی که هست دقیقا معلومه که طرف کلا تو ایران نیست...

    همین خبرهای کذب هستش که بازار و هیجانی و ضرر ده کرده

  • ناشناس
    1

    باید از کشور ترکیه برای تحویل افرادی که در زمینه دلار در کشور اختلال ایجاد میکنند،کمک خواست وقراردادهایی برای همکاری در زمینه های مختلف امنیتی بسته شود.مطمئنا" این افرادوظیفه شان ایجاد اختلال در اقتصاد ایران است وباید پاسخگو باشند.متاسفانه عده ای بخاطر پول هر گونه خیانتی را به کشور انجام میدهند.ذات دشمن،دشمنی است وما خودمان را در زمینه های باید آنقدر قوی کنیم تا نقشه دشمنان را بتوانیم خنثی کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها