معاون توسعه وزیر امور اقتصادی و دارایی:

املاک دولتی را گزارش کنید ۵۰ میلیون تومان جایزه بگیرید

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و پشتیبانی وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: کسانی که املاک و اموال مغفول‌مانده دولتی را گزارش کنند تا سقف ۵۰ میلیون تومان جایزه می‌گیرند.

املاک دولتی را گزارش کنید ۵۰ میلیون تومان جایزه بگیرید

ذبیح‌الله سلمانی در حاشیه مراسم تکریم و معارفه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان در گفتگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: افرادی که املاک و دارایی‌های دولت که ما در جریان آن نیستیم را شناسایی و به ما گزارش کنند ۵۰ میلیون تومان پاداش می‌گیرند.

وی اضافه کرد: پس از آنکه گزارش‌های مردمی به دست ما رسید بررسی‌های لازم را انجام می‌دهیم و اگر مشخص شود مورد معرفی شده متعلق به دولت بوده و ما از آن بی‌اطلاع بودیم تا سقف ۵۰‌میلیون تومان پاداش به آن فرد تعلق می گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و پشتیبانی وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: این مسئله مکانیسم ها و کمیته هایی دارد که موارد معرفی شده در کمیته موردنظر مورد بررسی و رصد قرار می گیرد، در اوایل هفته جاری این کمیته برگزار شد و هفت مورد از املاک و ساختمان‌های دولتی با متراژ بالا شناسایی شدند که پاداش آن پس از هویت سنجی اعطاء خواهد شد.

سلمانی در بخش دیگر با اشاره به شیوه پرداخت یارانه‌ها، تاکید کرد: تا زمانی که کارت الکترونیکی پرداخت یارانه شکل بگیرد، پرداخت یارانه به صورت نقدی ادامه دارد.

گفتنی است؛ در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل اقتصادی و دارایی گلستان، روح الله صلبی به عنوان مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی گلستان معرفی شد و از زحمات داود طبرسا تجلیل به عمل آمد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 16
  • ارسلان دولتخواه
    1

    با سلام ساختمان وابسته به شهرداری شیراز منطقه 10 واقع در پارک شهرک بزین شیراز

  • ناشناس
    0

    عجب پیشنهاد مضخرفی! مردم عادی از چه طریقی املاک دولتی را شناسایی کنند؟!!! اطلاعات املاک دولتی در اختیار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است.

  • مهدی
    0

    من 50 میلیون تومن بگیرم چهار تا خانواده را در به در کنم ؟!! چرا ؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      تازه اگر وعده شان دروغ نباشد به همین راحتی 50 میلیون تومان را به خاطر افشاگری و فروش اطلاعات املاک دولتی در اختیار شما قرار نمی دهند!!! این دستورالعمل شرایطی دارد از جمله اینکه پس از در اختیار گذاشتن اطلاعات: 1- از سال 1400 تا سال 1401 از یک همسر دائم صاحب 10 فرزند شده باشی! سرود سلام فرمانده را از حفظ باشی و تعهد کتبی بدهی به فرزندانت نیز بیاموزی! التزام عملی داشته باشی! از خانواده معزز باشی! یکی از بستگان نزدیک خود را در راه ... تقدیم کرده باشی یا یک قسمت از بدنت را نثار ... کرده باشی! در انتخابات متعدد و راهپیمایی مناسبت های ملی و مذهبی شرکت جسته باشی! نماز جمعه ات در مصلی ترک نشده باشد! شب زنده دار باشی! و ...

  • یاسین
    0

    دولتی که آمار املاک خودش رو نداره چطور میخواد مشکلات مردم بیچاره رو حل کنه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      دقیقا

  • ناشناس
    0

    کدام ساده لوحی به وعده‌اي این دولت اعتماد دارد ساده ترین روش پیچاندن اینه که معرفی میکنی بعد می‌گویند خودمان آمارش را داشتیم ، مهر جاسوسی بی جیره مواجب تا آخر عمر می‌سوزاند

  • امیر1
    0

    چرا وچراوچرا و باز هم چرا اقای مسول از جایزه برای گزارش احتکار استفاده نمی کنید

  • ناشناس
    0

    املاک کارخانجات کما در شیراز

  • ناشناس
    0

    آماراملاک دولتی رااز مردم می خواهید!!! باکمال تاسف ۴۰ سال کی برماحکومت می کرده...این وضع عالی ما نتیجه همین حاکمیت .....است.

  • علی
    0

    تمام منازل نماینده ها دولتی است

  • ارسلان دولتخواه
    0

    بخشی از زمینهای شرکت سایپا تهران تا کرج

  • ارسلان دولتخواه
    0

    زمین های پتروشیمی جهرم در مسیر جاده اصلی جهرم - شیراز

  • ارسلان دولتخواه
    0

    باغات مرکبات حومه شهرستانها ی مختلف که زمینهای منابع طبیعی بوده وبه عناوین وروشهای مختلف تصرف شده اند

  • ناشناس
    0

    شما برید املاک مصادره شده چهل واندی سال پیش رو بگیرید این پیشکشتون اگر راست میگید مگه نمیگید که حتی آب خوردن ونماز خواندن دراون حرامه نه جنگی شده که اموال رو به غنیمت ببرن نه هیچی پس چرا مال مردم رو خوردن وآبی روش

  • 0

    کل زمین هایی که در این چهل اندی از کارخونه گرفته تازمین برید از مسولین مفت خور بگیرید اگر راست میگید که همه رو به نام خودشون زدن وصاحب برندهای مختلف شدن فقط نماز وروزهای میگیرن فکر کردن با یه توبه کل کارها در زمان مرگ درست میشه شایدم این همه نماز و تفسیر قرآن ووو انجام میدن قیامت رو قبول ندارن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها