دلاری که فقط آقازاده‌ها را پولدار کرد

اما و اگرهای زیادی پیرامون تخصیص دلار ۴۲۰۰ تومانی مطرح بوده و هست. با این حال بسیاری از کارشناسان اقتصادی معتقدند این طرح که از سال ۹۷ در کشور اجرا شد از همان ابتدا یک طرح شکست خورده بود.

دلاری که فقط آقازاده‌ها را پولدار کرد

بنا بر تخمین‌ها طی مدت اجرای این طرح چندین میلیارد دلار از بیت المال به جیب واردکنندگان خاص ریخته شد.

حالا دولت سیزدهم تصمیم گرفته است شیوه تخصیص این ارز را تغییر دهد و دیگر به واردکنندگان دلار ۴۲۰۰ تومانی پرداخت نکند و این ارز را مستقیم بصورت یارانه نقدی و از ۲ ماه دیگر بصورت کالابرگ الکترونیکی به حساب مردم واریز کند.

توضیحات بیشتر را در این ویدئو ببینید.

حجم ویدیو: 10.08M | مدت زمان ویدیو: 00:03:09 | دانلود ویدیو
منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    روزی گذشت پا دشهی از گزر گهی * فریاد زد که یارانه می دهم تورا *پرسید و زان میان ویکی کودک یتیم *این یارانه چیست که گویند دهم تورا* نزدیک رفت پیر زن کوژپشت وگفت * این را بهانه کرده که غارت کند تورا*گنج تورا چو خاوری هابیغما همی برند* انچه ان بماند و بماند دهند تورا*کر باسچی و خاوری نعمت زاده را ببین * انان چنان کند و چنین می کنند تورا* اقازاده ها همه اند ر دیار کفر خوش می خورندو بخندن بحال تورا* این سر زمین کوروش و پرویز وخسرویست*هیهات اگرکه منت ازدولت کشد تورا*ما ابروی فقر غناعت نمی بریم* درپیشگاه عدل الاهی به دادگاه کشم تورا*من اشک ریزم و فریاد همی کنم* این تاج و تخت دولتی نه کرده وفا تورا*

  • بلبلی که خاموش شد
    0

    میگن جراحی اقتصادی انجام شده قیمتها جهانی شده و مردم صبور باشن !!! خب حقوق ها هم جهانی کنین . روغن مرغ و ..... جهانی شده حقوق هم ماهانه 4000 دلار بدین میشه ماهی 120 میلیون تومن

  • ناشناس
    3

    فعلا که بانیان این وضع راست راسث راه میروند و از مواهب آن که توسط همان استفاده کنندگان در اختیارشان قرار گرفته استفاده میکننند و اخیرا هم به صف منتقدین طلبکار پیوسته اند عدم برخورد حاکمیت با انان موجب سلب اعتماد و ریزش بسیاری از نیروهای معتقد به نظام گردیده و مردم مظلوم نیز در حال پرداخت هزینه های ان میباشند به هر حال در این مسئله تناقض به وضوح دیده میشود و در عجبم که چرا مسئولین از این موضوع مهم غافلند.

  • ناشناس
    0

    ایران واسه اقا زاده ها هست مردم هم فقط وسیله ای برای رسیدن اهدافشان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها