نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با خبرفوری:

یکه تازی آژانس‌های هواپیمایی در تعیین قیمت بلیت‌ها/ سازمان بازرسی و وزارت صمت کنار نشسته‌اند

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: تفاوت قیمت بلیت‌ هواپیماها طوری است که دو شرکت مختلف از یک مبدأ به یک مقصد، یکی قیمت را ۹۰۰ هزار تومان دریافت می‌کند و دیگری یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان!

یکه تازی آژانس‌های هواپیمایی در تعیین قیمت بلیت‌ها/ سازمان بازرسی و وزارت صمت کنار نشسته‌اند

اسماعیل حسین‌زهی در گفتگو با خبرفوری بیان داشت:  در آستانه سال نو، شاهد افزایش چندبرابری هزینه بلیت‌ سفرهای زیارتی هستیم بدون اینکه ارزش افزوده و امکانات جدیدی به پروازها اضافه شده باشد.

وی افزود: اگر آژانس‌های هواپیمایی خارجی، از خارج ایران هواپیما بفرستند و زائران را از ایران به عراق ببرند هزینه‌اش کمتر است‌.

او ادامه داد: دستگاه‌های نظارتی مثل سازمان بازرسی و وزارت صمت کنار نشسته‌اند و آژانس‌های هواپیمایی هر قیمتی که می‌خواهند اعلام می‌کنند.

این گفت‌وگو را بشنوید.

حجم ویدیو: 6.13M | مدت زمان ویدیو: 00:02:48 | دانلود ویدیو
منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    1

    اگه کسی (مسئولین بیسواد)کاری نداشته باشه !!همه چیز درست میشه !!مگه چند هفته پیش نگفتید هر شرکتی بلیط را ارزان بفروشد جریمه میشود ؟؟؟

  • ناشناس
    1

    تا مخبر هست غم مخور

  • ناشناس
    1

    به کسب و کار خانوادگی شون میتونن آسیب بزنن و براش قیمت بگذارند ؟

  • علی
    0

    کنار ننشسته اند یا خودشون و برزگان و مسئولین کشور از صاحبان و سهامداران ان هستند و زورشون نمیرسه یا پول خوبی میگیرند که حرف نزنند مافیای وسیع دولتی حکومتی و اقا زادگی پر نفوذی دور گردن اقتصاد ایران پیچیده در تمام بخشها که اجازه نفس کشیدن به حق و حقیقت نمیده و با نفوذ یا پول تمام ناظران و ضابطان رو ساکت میکنه نمونش همون مافیای دولتی حکومتی که نمیگذاره خودروسازی در ایران درست بشه و حق مصرف کننده داده بشه با همکاری تمام نهادهای ذیربط همکاری مجلس با عدم تصویب واردات خودرو به بهانه های تحریم و غیره همکاری بخش قضایی با سکوت و عدم ورود واقعی به موضوع احتکار و عرضه قطره چکانی خودرو بخش استاندارد با دادن مجوز های فنی و ایمنی به خودروهای بی کیفیت و خطر ساز و الودگی زا دولت با حمایت و تزریق پولهای کلان از جیب بیت المال به خودروساز ها به بهانه جلوگیری از ورشکستگی وزارت صنعت و معدن و شورای رقابت و سازمان حمایت با اعطال سالی چندین بار مجوز افزایش رقیمت به خودرو هایی که هر روز بدتر و بی کیفیت تر میشوند سازمان بازرسی هم که کلا تو بازی نیست خلاصه کل نظام انگار تو سود این دو خودرو ساز شریکن و مافیای این صنعت رو حمایت میکنند تا به ظلم به مردم ادامه بده و این سیستم مریض و فاسد به کارش با قدرت ادامه بده و در تمام بخشها متاسفانه در سر شاخه به نهادهای قدرت میرسی که نمیشه اسمشونو بیاری حتی چه برسه جسارت دیگه ی .

  • ناشناس
    1

    نتیجه ی انتخاب درست رو هم داریم میبینیم چقدر زدید تو سر دولت قبل سگ زرد برادر شغال است این خانه از پایبست ویران است....

  • ناشناس
    0

    با این مردم حریص هر آتش میتوان سوزاند

  • عادل
    1

    چیه عزیزم قاطی نکن سهمیه توراهم میدن از ملت میگیرند مکه میخواد عرق بربزد جیب ملت دکمه نداره هر دستی توش جا میشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها