رئیس اتحادیه مرکزی دام سبک:

دست های پشت پرده قیمت گوشت را مصنوعی افزایش داده‌اند

رئیس اتحادیه مرکزی دام سبک کشور گفت: دست‌های پشت پرده قیمت گوشت قرمز را مصنوعی افزایش داده‌اند تا مسئولان را وادار به واردات گوشت کنند.

دست های پشت پرده قیمت گوشت را مصنوعی افزایش داده‌اند

افشین صدر دادرس در پاسخ به این سوال که چرا صادرات دام متوقف شده است؟ گفت: گفته می شود که قیمت گوشت در داخل کشور بالا رفته و برای تنظیم بازار گوشت، صادرات متوقف شده است. ولی باید گفت که صادرات تاثیری در قیمت گوشت ندارد، زیرا نوسان قیمت دام زنده به حد نوسان قیمت گوشت در بازار نبوده است.

وی ادامه داد: مافیای گوشت یا همان افراد سودجو و دلال اگر بتوانند قیمت گوشت گوسفندی را به بیش از ۱۸۰ هزار تومان برسانند واردات توجیه پیدا خواهد کرد و هدفشان نیز همین است.

رئیس اتحادیه مرکزی دام سبک کشور تصریح کرد: همیشه برای شب عید و ماه رمضان تقاضای خرید گوشت زیاد می‌شد و به تبع آن قیمت‌ها بالا می‌رفت، ولی این دست‌های پشت پرده قیمت‌ها را مصنوعی افزایش داده‌اند که تولیدکننده داخلی حذف شود، مسئولان تحت تاثیر قرار بگیرند و وادار به واردات گوشت شوند.

وی اضافه کرد: دامداران گرفتارند. مسئولان وعده‌های توخالی برای تامین نهاده می‌دهند. هیچ راهی پیشروی دامدار نگذاشته‌اند. وزارت جهاد کشاورزی حمایتی از دامداران نمی کند.

واردات گوشت ضربه سنگینی به صنعت دامپروری کشور خواهد بود

دادرس در پایان با بیان اینکه واردات گوشت در این برهه از زمان که با مازاد دام در کشور مواجه هستیم ضربه سنگینی به پیکره دامپروری کشور خواهد بود، گفت: با واردات خرید داخلی صدمه می‌خورد و این صدمات روز به روز دامداران را به ورطه نابودی می‌کشاند و از تعداد آنها کاسته می‌شود و در نهایت کار به جایی خواهد رسید که گوشتی در کشور تولید نخواهد شد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • نوید
    0

    سلطان گوشت کدامیک از حاج آقاها است

  • حسنی
    0

    این دلال ها چه کسانی هستند ؟ اخلال در نظام اقتصادی ایران جرم امنیتی محسوب میشود. چرا وزارت اطلاعات و سازمان حفاظت اطلاعات سپاه انان را دستگیر نمیکنند ؟ چه کسی و یا سازمانی به این دلال ها مصونیت قضائی داده ؟ وزارت جهاد کشاورزی اگر دخیل در سود این دلالها نیست چرا انان را به مسئولین امنیتی معرفی نمیکند ؟تا کی مسئولین پینه بسته در پیشانی چشم های خودشان را روی جرایم سازمان یافته شده میبندند . شریک دزد و رفیق قافله شدن تا کی. مطمئنا اگر سود و فایده ای از این دلال ها به مسئولین ذیربط نمیرسید تا کنون ریشه انان از بیخ و بن خشکیده بود . متاسفانه نظم و انضباط و وظیفه شناسی در مسئولین مملکت مشاهده نمیشود و امورات بحال خودش رها شده والا این همه دلال و واسطه ریز و درشت در معیشت و رزق و روزی مردم در مملکت نبود . کجای دنیا این بلبشوئی در مایحتاج مردم را میتوان پیدا کرد جز ایران .

  • ناشناس
    0

    سلطان گوشت و دلال خود دولته

  • ناشناس
    0

    هرج ومرج است مسئولین.به فکر.بدبختها بیچاره نیستن

    نظرات شما -
    • یکی از مردم
      0

      به فکر بدبخت کردن هستند!

  • محروم از گوشت
    0

    آقاى دادرس ،به كدام حرف شما توجه كنيم ،صادرات تاثيرى در قيمت گوشت ندارد ،دلالانقيمت را مصنوعى بالا برده اند تا واردات توجيه پذير باشد ،واردات هم كه ضربه به توليد كننده داخلى ميزند پس اين وسط ما مردم چكار بايد بكنيم گوشت را گران بخريم كه نمى توانيم با راهكارهاى شما هم كه قيمت پايين نمى آيد ،،،،،،،،،،،بخوريم

  • ناشناس
    0

    اینطور که معلوم است کشور توسط دستان پشت پرده اداره میشود .

    نظرات شما -
    • یکی از مردم
      0

      دست کم متراژ این پرده رو اعلام کنن ما ببینیم چند تا دست توش جا میشه! از هرچی و هر مشکلی حرف میزنی این پرده لعنتی پیداش میشه

  • تیرشیس کبلاقاییان
    0

    وزیر حهاد شما و پرده نشینانتان تا میتوانید گوشت بخورید ما که به رییس شما رای دادیم تصمیم گرفته بودیم که یونجه خوار شویم

  • ناشناس
    0

    این دستها خیلی هم پشت پرده نیستند و همان دستهایی هستند که همکاسه اهل قدرت بالا هستند. و گرنه حاکمیتی که در خصوص غیر خودیها مورا از ماست می کشد چرا نمی تواند این دستهای دراز الوده را پیدا کند؟تنها یک روز به مردم اجازه بدهند اعضای انواع مافیاهای دخیل در فلاکت عمومی را بگیرند و در بند کنند.

  • نظر
    0

    دولت جلوي صادرات و واردات رو بگيره و دست توي اين كار نكنه همه چي درست ميشه... بازار دقيقا عين يه تشت پر از آب ميمونه تلاطم ايجاد نكن
    با صادرات بي رويه و واردات بي رويه تلاطم ايجاد ميكنه و ظاهرا اين موضوع به عمد هستش!!!

  • ناشناس
    0

    ایضا"خانه خودرو میوه بهداشت پوشاک مرگ قبر ......

  • 0

    والله پرده تون نخ نما شده اون ورش هویداست و ملت دارند میبینند. اما چاقو دسته خودشو نمی برد بلکه حمایت بی چون وچرا هم میشوند .لجن نپراکنید .

  • دادا
    0

    سلطان گوشت خود دولت است 45 تومان یارانه میده در عوض سه برابرش را از ملت میگیره 100 معیشتی میده فرداش 300 تومان جیب ملت را میزنه در عمل دولت هیچ کمکی به ملت نمیکنه در پشت پرده داره جیب ملت را میزنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها