میتسوبیشی این بار با کرمان موتور به ایران می آید

به زودی، محصول جدید کرمان موتور با موتور میتسوبیشی به بازار کشور عرضه خواهد شد.

میتسوبیشی این بار با کرمان موتور به ایران می آید

 هفته جاری محصول جدید شرکت «کرمان موتور» با عنوان TOJOY(متعلق به کمپانی JAC) که از آخرین تکنولوژی روز برخوردار است در دو مدل «سدان» و «هاچ بک» رونمایی و معرفی می شود.

شرکت کرمان موتور، خودرو TOJOY مجهز به موتور 1299سی سی و تحت لیسانس شرکت «میتسوبیشی» را با ظاهری لوکس و امکاناتی که عمدتا در خودروهای لوکس و گران قیمت یافت می شود به بازار عرضه می کند.

این خودرو که در کلاس A قرار دارد با سیستم ترمز ضد قفل«ABS» با سامانه کنترل«EBD» سیستم هماهنگ کننده نیروی ترمز(این سامانه نرم افزاری در حافظه ABS است و کنترل مجزای چرخ ها را در هنگام قفل کردن بر عهده دارد)، فرمان هیدرولیک و تلسکوپی قابل تنظیم، سیستم دو ایربگ، جعبه دنده ای روان با سنسورهای کنترلی، با سایر خودروهای پرامکانات حاضر در این بازار رقابت می کند.

خودرو TOJOY به دو صورت «سدان» و «هاچ بک» عرضه می شود که وزن این خودروها با استانداردهای جهانی طراحی شده به گونه ای که مدل «هاچ بک» این خودرو 1060 کیلوگرم و وزن مدل «سدان» آن برابر 1100 کیلوگرم است.

اضافه بر این از ویژگی هایی همچون سنسور دنده عقب، ایربگ برای سرنشین جلو و راننده اتومبیل، سیستم ضد سرقت، ضبط CD با قابلیت نصب USB و تنظیم کننده الکتیریکی آیینه های جانبی و ... نیز برخوردار است.

از دیگر ویژگی های مهم این خودرو می توان به قابلیت نصب صندلی کودک، قابلیت ضد تابش نور در آیینه داخلی خودرو و سیستم تهویه متبوع نیز اشاره کرد.

منبع: عصر خودرو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • بیی
    1

    ماشینی که در عقب ایربگ ندارد بروز نیست

  • ناشناس
    1

    عجب چیز خفنیه
    کرمان موتور چه کرده همه رو دیونه کرده

  • ناشناس
    2

    این چیزها که گفتید،اپشن نیستند عزیزم،اینها جر واجبات یک خودرو هستند،مثلا فرمان فلان شکل کجاش اپشن است.؟؟؟؟پراید کاری به ملت کرده که هرچیز دیگر را با ادعای دروغ ،امکانات و لاکچری می توان به مردم قالب کرد.

  • یکی از مردم
    0

    هرکشوری هرچی از رده خارج میکنه میده ایران اینجا هم با قیمتهای نجومی میندازن به مردم

  • ممد
    2

    گول مردم میزنند یه چینی بنجه هست

  • ناشناس
    0

    بعید است نه تنها در شرایط تحریمی بلکه حتی در شرایط غیرتحریمی یک شرکت خودروساز مطرح ژاپنی نسبت به مونتاژ خودرو در جمهوری اسلامی ایران اقدام کند! صرفاً در شرایط غیرتحریمی، چین و فرانسه حاضر می شوند در جمهوری اسلامی ایران نسبت به مونتاژ برخی خودروهای از رده خارج اقدام نمایند!

  • امیر محمد
    0

    اینکه همان جک J3 هست که دیگه تولید نمیشه و بیشتر از یه ده از تولیدش میگزره

    نظرات شما -
    • 0

      اگر راست میگن و می خواهند صنعت خودرو پیشرفت کند با یکی از شرکت‌های ژاپنی درست حسابی قرار داد ببندند تا از تکنولوژی جدید استفاده کنند

  • سعید
    0

    این خبر برای 9سال پیش هست
    چرا دوباره بازنشر کردید؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    0

    این چیزها که ذکر کرده جز اپشنها هستند حرف درستی نیست چون در کشورهای تولید کننده خودرو بقول نویسنده آپشن جز ضروریات و. لاینفک خودروی امروزی است در ایران چون پراید و سمند ندارد میگن آپشن نه بابا اینها اگر روی خودرو نباشد کارخانه انرا ترخیص نمی کند

  • مجید
    0

    ماشینایی که تو چین فروش نمیره میارن ایران بدبخت مردم ما بزرگترین خیانت متاسفانه

  • ناشناس
    0

    اینهایی که به عنوان آپشن نوشتی . خیلی سال هست که در کارخانجات معتبر به عنوان امکانات اصلی خودرو عرضه میشه

  • ناشناس
    0

    فقط به آپشن های خودرو دقت کنین : سیستم ABS، سیستم EBD، دو ایربگ صندلی جلو، فرمان هیدرولیک ،موتور 1300 سی سی....
    خب احمقان همیشه در صحنه برید بگرید سریع بخرید تا دیرنشده... آخه این امکانات تکنولوژی جدید دنیاست خخخخ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها