آرانی‌ها ۹۳ تخته فرش و گلیم به سیل‌زدگان کشور اهداء کردند

رئیس کمیته امداد امام خمینی آران از اهدای ۹۳ تخته فرش، قالیچه و گلیم توسط مردم آران و بیدگل به مناطق سیل زده شمال کشور خبر داد و گفت: ارزش این محموله بیش از یک میلیارد ریال است.

آرانی‌ها ۹۳ تخته فرش و گلیم به سیل‌زدگان کشور اهداء کردند

حسن اسماعیلی پیش از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محموله‌ای از کمک‌های مردمی و صاحبان صنایع شامل ۹۳ تخته فرش، قالیچه و گلیم به مناطق سیل زده شمال کشور ارسال شده است که ارزش این محموله بیش از یک میلیارد ریال است.

وی افزود: همچنین بیش از ۵۰ میلیون ریال کمک‌های نقدی از طریق پایگاه‌های امداد در محل برگزاری نماز جمعه، بقاع متبرکه شهرستان و معابر پر تردد برای تأمین مایحتاج سیل زدگان جمع‌آوری شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) آران و بیدگل آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی هم وطنان برای کمک به سیل زدگان است و طی چند روز آینده، محموله بعدی کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده شمال و غرب کشور ارسال خواهد شد.

حسن اسماعیلی در ادامه گفت: گروه ۸۴۰ موشکی نیروی زمینی ارتش شهید کبریایی آران و بیدگل نیز با استفاده از دو دستگاه تنور و ۱۵ نفر از کارکنان خود، اقدام به طبخ ۱۰ هزار قرص نان جهت ارسال به مناطق سیل زده استان لرستان کرده است.

وی تصریح کرد: کار طبخ نان از ساعت ۱۵ عصر چهارشنبه شروع و ساعت ۵ صبح روز پنجشنبه خاتمه یافت و پس از بسته بندی، نان‌ها به شهرهای سیل زده استان لرستان ارسال شد.

اسماعیلی افزود: این اقدام، چهارمین مرحله از فعالیت‌های پادگان شهید کبریایی در راستای طرح مردم یاری شهرهای زلزله زده در سال جاری است.؛ اعزام نیرو، ارسال تجهیزات، اعزام خودرو جهت حمل وسایل ازجمله اقدامات قبلی پادگان شهید کبربایی شهرستان آران و بیدگل در کمک به سیل زدگان استان لرستان است.

گفتنی است شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان و ۲۱۵ کیلومتری از مرکز این استان واقع شده است.

منبع: مهر

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها