۱۵۰ هزار نفر در کهگیلویه و بویراحمد صاحب شغل می‌شوند

معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استانداری از ابلاغ یکهزار و ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات ویژه نهادهای حمایتی استان خبر داد و گفت: با پرداخت این تسهیلات ۱۵۰ هزار نفر صاحب شغل می‌شوند.

۱۵۰ هزار نفر در کهگیلویه و بویراحمد صاحب شغل می‌شوند

جعفر گوهرگانی در نشست هماهنگی بانک‌های عامل با نهادهای حمایتی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این تسهیلات ارزان قیمت برای اشتغال 150 هزار نفر از افراد این نهادها در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه این تسهیلات از طریق بانک های کشاورزی، توسعه تعاون، پست بانک و صندوق کارآفرینی پرداخت می‌شود، عنوان کرد: از این میزان 730 میلیارد ریال سهم کمیته امداد امام خمینی (ره)، 375 میلیارد ریال سهم بنیاد شهید و امور ایثارگران و 50 میلیارد ریال سهم بهزیستی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید نظارت کافی در زمینه عدم انحراف تهسلیات ابلاغی باید انجام شود، ادامه داد: متوسط پرداخت این تسهیلات 250 میلیون ریال و سقف آن 500 میلیون ریال است.

گوهرگانی ابراز کرد: طرح‌های متقاضیان این نوع تسهیلات از نهادهای مربوطه به کمیته فنی ملی در مرکز کشور ارسال و بعد از چهار روز پاسخ داده می‌شود و در صورت موافقت متقاضی برای دریافت تسهیلات به بانک عامل معرفی می‌شوند.

وی عنوان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران، کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی استان برای آگاهی متقاضیان در این خصوص اطلاع رسانی لازم داشته باشند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها