برای فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نیازمند مرزبان هستیم

امام جمعه موقت اهواز بر لزوم مرزبانی مقابل شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی برای صیانت از امنیت همه جانبه کشور در شرایط کنونی تاکید کرد.

برای فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نیازمند مرزبان هستیم

آیت الله محسن حیدری، امام جمعه موقت اهواز گفت: اکنون همه مسایل کشور در معرض خطر بوده و همانگونه که نیازمند مرزبان برای دفاع از خاک و مرزهای ایران هستیم، و مرزبانی شبکه های اجتماعی با آزادی مخالف نیست اما ایمن سازی فضای مجازی یکی از اقدامات طبیعی هر کشوری است .

وی افزود: داعش با هوشیاری تمام نیروهای مرزبانی، سپاه و سربازان گمنام امام زمان (ع) نابود شد اما فضای مجازی نیز ابزار دیگری در دست دشمن است و در‌ حادثه تروریستی اهواز خانواده های تروریست ها اعتراف کردند که این افراد از طریق فضای مجازی با داعش هماهنگی می‌کردند و این نشان دهنده خطرات این فضای اجتماعی است.

آیت الله حیدری با اشاره به آثار منفی فضای مجازی بیان داشت: تاثیرات منفی بر باورهای مردم از طریق فضای مجازی اکنون در دستور کار دشمن قرار گرفته است ؛دشمن امروزه از هر راهی برای تاثیر منفی بر افکار مردم استفاده می کند که در چنین شرایطی باید هوشیار بوده و وزارت ارتباطات در این خصوص اقدامات جدی در دستور کار قرار دهد .

امام جمعه موقت اهواز گفت: اکنون از زبان مردم اهواز به قوه قضائیه و دادستان کل کشور نسبت به عملکرد وزارت ارتباطات شکایت می بریم که چرا فضای مجازی را برای دشمن باز گذاشته‌اند تا آن ها به راحتی با جوانان ما ارتباط برقرار کنند.

وی افزود: انقلاب ما تحت تاثیر عوامل زیادی است که برای استمرار این انقلاب به رغم میل استکبار جهانی و دشمنان، امسال جشن انقلاب را با شکوه بیشتری برگزار می‌کنیم و دشمنان بارها و بارها مقابل قدرت انقلاب شکست خورده اند و بار دیگر شکست سنگینی خواهند خورد که لازمه آن وحدت حوزه و دانشگاه است.

آیت الله حیدری تصریح کرد: مشکلات جامعه ما در پرتو وحدت و همدلی حل می شود؛ اکنون بحران های کارگری در‌ جامعه ما ایجاد شده که اگر همدلی باشد این بحران ها قابل کنترل است و در خوزستان بحران کارگری گروه ملی و هفت تپه را شاهد هستیم که تا اندازه ای کنترل شده و با حرکت تولید در این شرکت ها این مشکلات به حداقل می رسد .

امام جمعه موقت اهواز گفت: کارگران حق دارند که حقوق معوقه خود را طلب کنند اما ایجاد محیط امن برای آینده ای روشن در پرتو همدلی و وحدت است .

وی تصریح کرد: علمای خبرگان، نماینده ولی فقیه در استان و سایر مسئولان استانی و کشوری تلاش زیادی برای رفع این مشکلات داشتند و نامه ای در این خصوص به ریاست جمهوری ارسال شده و در آن اقدام فوری برای حل مشکل این دو مرکز صنعتی خواسته شد .

آیت الله حیدری بیان داشت: بازگشت مالکیت این مراکز صنعتی به دولت یکی از خواسته های این مسئولان است ؛ خصوصی سازی تا اندازه ای در این زمینه ضعیف عمل کرده اما اگر راهی برای بازگشت این دو مرکز به دولت نیست ،حداقل به ارگان های نظیر خاتم النبیاء داده شود تا این مراکز جان دوباره ای بگیرند.

وی عنوان کرد : امید است دولت و دولتمردان به پیشنهادات سازنده علما و مسئولان استان توجه ویژه ای داشته باشند و خط پایانی به سابقه نابسامانی در این شرکت ها بکشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها