۱۲۱ مدرسه سیستان و بلوچستان آماده اسکان میهمانان نوروزی است

۱۲۱ مدرسه سیستان و بلوچستان آماده اسکان میهمانان نوروزی است

علیرضا نخعی عصر امروز در جلسه ستاد نوروزی استان سیستان و بلوچستان در زاهدان، اظهار داشت: با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان در سال 96 به عنوان مقصد گردشگری کشور معرفی شده، مصمم هستیم تا با برنامه‌ریزی منسجم و دقیق نوروز خاطره‌انگیزی را برای هموطنانمان که به این استان سفر می‌کنند، رقم بزنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی و هماهنگی‌هایی که تاکنون انجام گرفته، نوروز 96 تعداد 10 پایگاه شهرستانی و منطقه‌ای در قالب 121 مدرسه شامل یک هزار و 166 کلاس درس آماده پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی استان است.

وی با اشاره به عملکرد ستاد تکریم و اسکان نوروزی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در ایام نوروز 95، بیان داشت: بهار 1395 تعداد 50 هزار و 267 نفر و یا به عبارتی 175 هزار و 251 نفر-روز توسط پرسنل ما در شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان پذیرش و اسکان داده شدند.

نخعی گفت: امیدواریم با تلاش و همت پرسنل آموزش و پرورش استان و برنامه‌هایی که در دست اقدام داریم، بتوانیم میزبانان خوبی برای هموطنان اعم از فرهنگی و غیرفرهنگی باشیم و آن طور که شایسته ایرانیان عزیز است از آنان استقبال و پذیرایی کنیم.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها