جاذبه‌های دیدنی "ترشاب" در جوار تفتان بکر و چشم نواز است

جاذبه های دیدنی و منحصر بفرد منطقه گردشگری ترشاب در جوار تفتان بکر و چشم نواز است‌.

جاذبه‌های دیدنی "ترشاب" در جوار تفتان بکر و چشم نواز است

ظرفیت‌های گردشگری، فرهنگی، آموزشی و تفریحی منطقه ترشاب مانند مناطق دیگر حاشیه تفتان و خاش بسیار برجسته و پر بار است که انجام کارهای عمرانی و خدماتی و توسعه ای دولت می تواند به تغییر و تحول چهره منطقه کمک کند‌.

تلاش شوراها و دهیاران سخت کوش در منطقه در کنار همت و اراده روستائیان و عشایر سبب شده که دولت در امور خدمت رسانی پیش قدم باشد و در نتیجه آن آبادانی و توسعه به نقاط روستایی هدیه می شود‌.

در دولت تدبیر و امید و بویژه و همت مدیران دستگاههای اجرائی و تلاش دهیاران ارتقای شاخصهای خدمات را در نقاط روستایی شاهد هستیم و الحمدلله روز به روز آثار تحول و خدمت در مناطق روستایی نمایان است‌.

رودخانه ها، دره ها و کوههای سنگلاخی، گونه های منحصربفرد گیاهی و دارویی اعم از درختی و بوته و غیره به این منطقه که در جوار کوه تفتان واقع شده طراوت و زیبایی خاصی بخشیده است‌.

فعالیتهای ارزشمند کشاورزان و دامداران این منطقه به جذابیت های این روستا افزوده است‌.

خوشبختانه طبیعت بکر این منطقه دست نخورده باقی مانده و این موضوع نشان می دهد که ساکنان این منطقه عاشق طبیعت هستند و برای حفظ آن می کوشند‌.

با توجه به اینکه ترشاب در نزدیکی تفتان واقع شده و مسیر صعود به تفتان از این منطقه می گذرد سرمایه گذاری بخش دولتی و خصوصی و توجه دولت برای رونق گردشگری در این منطقه به شدت احساس می شود‌.

وجود چشمه های آب گرم، طبیعت زیبا و با نشاط در کنار روستاهای ناشناخته می تواند جذابیت خاصی برای گردشگران بومی و غیر بومی و حتی خارجی ها داشته باشد که امیدواریم اطلاع رسانی و معرفی آنها بیش از پیش با همکاری رسانه ها انجام شود.

تحمل رنج سفر از راه های دور استان و کشور برای دیدن جاذبه های منطقه خالی از لطف نیست لذا ما از هم‌وطنان عزیز دعوت می کنیم حداقل برای گردش و تفریح هر چند کوتاه و مختصر به این منطقه سفر کنند‌.

برای دسترسی به آب گرم منطقه تفتان و فراهم کردن زیرساخت‌های مورد نیاز آن حضور و سرمایه گذاری سرمایه گذاران بخش خصوصی و دولت از اهمیت خاصی برخوردار است.



منبع: ایسنا

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها