طرح کنترل و مهار تصادفات در سیستان و بلوچستان اجرا می شود

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از اجرای طرح کنترل و مهار تصادفات پلیس راه شمال و جنوب استان از ابتدای مرداد ماه سال جاری به مدت یک ماه خبر داد.

طرح کنترل و مهار تصادفات در سیستان و بلوچستان اجرا می شود

سردار محمد قنبری اظهار داشت: به منظور حضور فعال و هدفمند کارکنان و تیم های گشتی پلیس راه در طول محورهای مواصلاتی استان طرح کنترل و مهار تصادفات پلیس راه شمال و جنوب سیستان و بلوچستان از ابتدای مرداد ماه سال جاری به اجرا درآمده است.

وی ادامه داد: با توجه به تحلیل های صورت گرفته از حوادث ترافیکی سال گذشته این طرح ویژه با هدف کنترل و برخورد با تخلفات حادثه ساز و با تمرکز بر محورهای پرحادثه تهیه و به همه رده های صف و ستادی ابلاغ شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: اعمال قانون بدون اغماض متخلفان و جلوگیری از وقوع حوادث بارویکرد تشدید برخورد با تخلفات حادثه ساز از جمله اهداف مهم این طرح است.

وی گفت: کنترل و تذکر به رانندگان عبوری توسط مأموران آموزش دیده و بیان توصیه های ترافیکی، نظارت دقیق بر وسایل نقلیه عمومی و مسافربری در مقابل پاسگاه های پلیس راه بر اساس روند نمای کنترل در راستای ارتقای ایمنی و رضایتمندی مسافران، استفاده از ظرفیت تیم های نامحسوس اعزامی از سازمان های حمل و نقل و پایانه های استان به منظور برخورد با تخلفات رانندگان متخلف حرفه ای به خصوص در روزهای پرتردد در محورهای هدف از جمله دیگر اهداف این طرح ویژه است.



منبع: مهر

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها