استاندار خراسان جنوبی:

ادارات و دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی فردا پنجشنبه تعطیل است

استاندار خراسان جنوبی گفت: بنا به درخواست مردم قدرشناس استان، تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی فردا پنجشنبه تعطیل است.

ادارات و دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی فردا پنجشنبه تعطیل است

به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ جواد قناعت با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: با عنایت به درخواست‌های مکرر مردم مبنی بر حضور در مراسم بدرقه و تشییع پیکر مطهر آیت الله شهید رئیسی، فردا پنجشنبه در استان خراسان جنوبی تعطیل عمومی اعلام می‌گردد.

وی تصریح کرد: کلیه ادارات، دستگاه‌های اجرایی، نهادهای عمومی، سازمان‌ها، بانک‌ها، دانشگاه‌ها و شهرداری‌های استان، فردا پنجشنبه سوم خردادماه تعطیل می‌باشند.

به گفته وی؛ فردا پنجشنبه کلیه دستگاه‌های خدمات رسان در آماده باش کامل بوده و ملزم به ارائه خدمات به شهروندان هستند.

استاندار با اشاره به برنامه پیش بینی شده برای تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت در سطح کشور، متذکر شد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، مراسم تشییع و بدرقه، ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح پنجشنبه ۳ خردادماه از میدان جانبازان (جوار پارک شهدای گمنام) آغاز می‌شود.

قناعت ادامه داد: مراسم در طول بلوار پاسداران ادامه یافته به فرهنگسرای شهر در بلوار صیاد شیرازی ختم می‌شود.

وی با اشاره به مراسم تشییع حماسی و تاریخی شهدای خدمت در استان‌های آذربایجان شرقی، قم و تهران، تأکید کرد: این مراسم‌ها بازتاب جهانی داشت و رسانه‌های غربی نتوانستند چشم بر شکوه حضور مردم در این مراسم تشییع ببندند.

استاندار به عشق و ارادت مردم خراسان جنوبی به آیت الله رئیسی اشاره کرد و گفت: مردم خراسان جنوبی در این اتفاق دو منتخب خود را در قوه مجریه و مجلس خبرگان رهبری از دست داده اند و داغ بزرگی را بر دل دارند.

قناعت با دعوت از همه مردم برای حضور در مراسم تشییع پیکر مطهر آیت الله شهید رئیسی، خاطرنشان کرد: مردم ما در این مراسم سنگ تمام خواهند گذاشت و آخرین سفر استانی رئیس جمهور فقید خود را باشکوه بدرقه خواهند کرد.

وی به حضور مهمانان کشوری و شخصیت‌ها در این مراسم نیز اشاره کرد.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها