پیام تبریک مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز بمناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز بمناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

پیام تبریک  مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز بمناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

 متن پیام به شرح زیر است:

وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّة 

(سوره انفال-آیه ۶۰)

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از همان بدو تشکیل، نقشی راهبردی و موثر از حیث دفاعی و امنیتی داشته و با خنثی کردن تمامی توطئه‌‌های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی، توانستند هر گونه گزندی را از سرزمین عزیزمان دور کنند. 

به برکت مجاهدت و ایثار جوانان غیرتمند ایران اسلامی، این مولود و تربیت شده دامان انقلاب اسلامی با در اختیار داشتن مجموعه‌ای از نیروهای متعهد، کارآمد و حزب‌اللهی توانسته ضمن کسب افتخارات بسیار برای میهن عزیزمان، تجارب و نوآوری‌های نظامی و فنی چشمگیری را به ارمغان بیاورد. 

دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. نهادی که با تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) در نخستین روز‌های طلوع خورشید انقلاب اسلامی تشکیل شد. تدبیری که نشان از عمق نگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای حفظ و حراست از ایران اسلامی و ثمرات انقلاب اسلامی داشت. 

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، شهیدان بلندمرتبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه پاسداران را به سجاده‌نشینان مسلخ عشق و حماسه‌سازان جان برکفی که از خود گذشتند تا انقلاب و نظام در امان بماند، تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیقات بیش از پیش برایشان آرزو دارم.

محمدرضا دانیاری،  مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز

photo_۲۰۲۴-۰۴-۲۱_۲۰-۲۱-۰۷

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها