این تویوتا پرادو ساخت گرمسار است/ عکس

خودروی عجیب تویوتا پرادو چینی، ساخت گرمسار در بازار ایران مشاهده شد.

این تویوتا پرادو ساخت گرمسار است/ عکس

ویدئویی در شبکه های مجازی منتشر شده است که حاکی از یک مورد عجیب در بازار خودرو ایران است. در این فیلم فردی در خصوص خودروی تویوتا پرادو که موتور آن ساخت یک شرکت ایرانی در گرمسار است، توضیح می دهد.

براساس گزارش ها، این فرد می گوید: یک ماشین امروز اینجا آمده که تا به امروز ندیده بودیم. البته در نگاه اول این ماشین تویوتا پرادو است و ما هم فکر می کردیم پرادو است اما وقتی عقب خودرو را نگاه کردیم، متوجه شدیم تویوتا وانت است.

تویوتا پرادو ساخت گرمسار به بازار آمد!/ عکس

این فرد با بیان اینکه چنین چیزی ندیده بودیم، گفت: پشت ماشین تویوتا است، بنابراین ابتدا فکر کردیم «های لوکس» باشد و آنطور که بر بدنه ماشین درج شده، حجم موتور 2700 سی سی است. داخل ماشین همچنان تویوتا است و ما همچنان فکر می کردیم این ماشین تویوتا است.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    0

    ۴۵ سال پیش که ایرانی تازه با پیشرفت کشورهای قدرتمند آشنا میشد و آچار شناس شده بود چقدر بابت مونتاژ گری مسئولان وقت ایراد گرفتند !!!

  • ناشناس
    0

    نه عزیزم اینا فوردایی هست که از داعش کرفتند و مونتاژ مالزی هست که تو ایران اوردند و ارمای تویوتا کذاشتند. داخل کاپوتو باز کنی قشنگ میبینی ارم فورد و کارخانه سازنده پلاک زده زیر کاپوت. گازوییلی هم هستن

  • مجید
    0

    مجوز داشته آرم تویوتا را بزند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      مجوزش اینه مه مهمترین چیز اینه نبینن امریکایی هست. وگرنه قیافش به ناشین ایرانیا میخورد ارم سایپا میزد روش. فک کنم فورد رپتور هست

  • مهدی
    0

    کلیه محصولات مونتاژی ساخت ایران ققط بدرد سطل آشغال میخوره ازبس افتضاح است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها