پیام تبریک مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی به مناسبت فرارسیدن دهه فجر

مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی طی پیامی فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه فجر را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی به مناسبت فرارسیدن دهه فجر

متن پیام به شرح زیر است:

        ‌                     *﷽*

‌            {وَالْفَجْرِ ۝ وَلَیَالٍ عَشْرٍ} 

بی‌شک انقلاب اسلامی ایران، مجموعه‌ای از ایام الله است و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز در این باره فرمودند که راهبرد دشمن، کتمان و کم‌رنگ‌کردن و به فراموشی‌سپردن ایام الله است، بنابراین در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، یکی از وظایف ما تکریم، پاسداشت، حفظ و زنده نگه داشتن این ایام و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از جمله صنعت پرافتخار نیشکر است. 

انقلاب اسلامی ایران، انقلابی است که در لایه‌هایی فراتر از یک انقلاب سیاسی یعنی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و در ذهنیت‌ها توانسته تغییر ایجاد کند، به طوری که بر ایجاد خودباوری ملی در مردم ایران و دستیابی به پیشرفت علمی و صنعتی به عنوان زیربنای توسعه پایدار تأثیر به سزایی داشته و این خوداتکایی و اعتماد به نفس ملی دستاوردهایی همچون رشد چشمگیر و خیره‌کننده ایران در عرصه تولید برای ملت ایران به ارمغان آورده‌است. 

 بهمن خونین ۵۷، ماه پیروزی خون بر شمشیر را گرامی می‌داریم و سلام و درود به روح پرفتوح بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی «رحمت‌الله علیه» و شهدای گلگون کفن و گرانقدر انقلاب اسلامی نثار می‌کنیم و به ملت غیور ایران ادای احترام می‌نماییم. 

‌                   شهرام فرحمند 

مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی

photo_۲۰۲۴-۰۲-۰۳_۰۹-۲۱-۴۹

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • J
    0

    مرد حسابی فقط با یه تبریک ساده قضیه رو تموم کردی ؟ خوب باید جهت شاد و شنگول کردن مردم یه حرکت دیگه میزدی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها