رونمایی از کتاب دستورالعمل و مقرارت ایمنی نفت وگاز وحفاری در دریا در نمایشگاه نفت خوزستان

آیین رونمایی از کتاب تخصصی “دستور العمل ومقررات ایمنی نفت وگاز وحفاری در دریا ” امروز ۲۷ دی ماه در نمایشگاه بین المللی خوزستان با حضور “اسحاق رویور” از پیشکسوتان اسبق در وزارت نفت و “سعید آتش بار “مدیر روایط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد.

رونمایی از کتاب دستورالعمل و مقرارت ایمنی نفت وگاز وحفاری در دریا در نمایشگاه نفت خوزستان

مهندس “محمد آرمند “نویسنده این کتاب در  آخرین روز از چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت  گفت: این کتاب شامل سه جلد و در حوزه HSE است و نوشتن آن یک سال بطول انجامید.

وی که مولف ۱۰ جلد کتاب  تخصصی دیگر در حوزه نفت است بیان کرد :‌ جلد اول کتاب دستور العمل و مقررات ایمنی نفت وگاز وحفاری به دانستنی های لازم  وتخصصی از صفر  تا صد  اشاره کرده ایم که باید رعایت شود.

آرمند اظهار کرد : جلد دوم این کتاب به بیان دانستنی های عملیات چهارگانه ایمنی در دریا می پردازد و  جلد سوم آن  موضوع افسر هدایت فرود هلی کوپتر وسیستم های رادیویی است که بسیار برای متخصصان این حوزه کاربرد دارد.

وی که بازنشسته صنعت نفت است افزود: این کتابها را  براساس آخرین قوانین واستانداردهای بین المللی در حوزه HSE نوشته ام واز تمام مدیران و کسانی که در طی دوره خدمتم در صنعت نفت مرا دراین مسیر همراهی کردند تشکر و قدردانی می کنم.

منبع: خط شهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها