در مراسمی با حضو جمعی از مدیران استان؛

از جهادگران کارگاه مردمی تعمیرات کولر نیازمندان تقدیر شد

با حضور جمعی از مدیران و مسئولان استان خوزستان، از جهادگران فعال در کارگاه مردمی تعمیرات کولر نیازمندان، قدردانی شد.

از جهادگران کارگاه مردمی تعمیرات کولر نیازمندان تقدیر شد

در این مراسم رئیس سازمان بازرسی استان خوزستان، مدیرکل بهزیستی استان، رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز، معاونین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای ، فرمانده حوزه ۸ شهری بسیج و فرمانده پایگاه بسیج مسجد حضرت جوادالائمه (ع) حضور داشتند. 

در این طرح که به مدت دو هفته به طول انجامید، گروه‌های جهادی شهید فرجوانی مسجد حضرت جوادالائمه (ع) پادادشهر و زینبیون حوزه ۸ شهری بسیج به صورت داوطلبانه به تعمیر کولر مناطق محروم و کم‌برخوردار پرداختند. 

در کارگاهی که به همین منظور راه‌اندازی شد، ۵۵۸ مورد انواع خدمات به ارزش ریالی شش میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال جهت تعمیر و سرویس کولر منازل نیازمندان ارائه شد.

همچنین برای اولین بار در کشور و به صورت ابتکاری، همزمان با این طرح، کارگاه فنی دوره مهارت آموزی با حضور ۲۶ مهارت‌آموز برگزار شد. 

اجرای این برنامه‌های جهادی با مشارکت و پشتیبانی دفتر نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان، بنیاد علوی، شهرداری اهواز، بنیاد احسان و اداره کل فنی و حرفه ای انجام شد و مورد استقبال و رضایت مردم مناطق محروم و کم‌برخوردار قرار گرفت.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    طرح خوبیه خدا خیرشون بده.

  • ناشناس
    0

    متاسفانه اکثریت نیاز مندان عضو بهزیستی و کمیته امداد و بسیج و خیریه نبیستند. و حتی تعداد زیادی هست که اصلا کولر ندارند. کاش واسه کسانی که کولر ندارند هم چند تا کولر دست دوم خریداری میکردند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها