بازدید نماینده مردم اهواز از روستاهای بخش غیزانیه

مشکل افت فشار آب روستاها در دستور کار مسئولان قرار گیرد / خدمات دولت سیزدهم به روستاهای استان متوقف نشود

دکتر سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز؛ باوی ؛ حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی از روستای بخش غیرانیه ( مسیر مشرحات)، روستاهای مدینات ، روزنه ، غدیرحبسه، هوره سید یوسف ، ملیگت و عنیت بازدید کرد .

مشکل افت فشار آب روستاها در دستور کار مسئولان قرار گیرد /  خدمات دولت سیزدهم به روستاهای استان متوقف نشود

به گزارش خبرنگار خبر فوری ، در این بازدید کرمی نژاد مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان، جولا نژاد مدیر کل  راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان؛ شریعتی رئیس بنیاد مسکن اهواز؛ نادر زرگانی رئیس شورای شهرستان اهواز؛ دکتر مهرداد شریفی معاون اجرایی بهداشت خوزستان و دکتر مردانی رئیس مرکز بهداشت مرکز شرق اهواز؛  نماینده مردم اهواز را در این بازدید همراهی کردند. 

photo_2023-07-05_16-42-59

دکتر سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز؛ باوی ، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این بازدیدها در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبر فوری گفت : بخش غیزانیه شامل دو مسیر قدیم جاده اهواز _ ماهشهر و آزاد راه اهواز به ماهشهر است که روستاهایی در این محور مواصلاتی قرار دارند. علیرغم اینکه این روستاها توسط چاه ها و شرکت های نفتی محصور شده اند ولی سال های متمادی است که در حوزه راه روستایی و تردد با مشکلات عدیده ای مواجه بودند.بحمدلله در  سال های اخیر ؛ بخشی از محورهای مواصلاتی این روستاها آسفالت شد .

نماینده مردم اهواز؛ باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با آسفالت شدن این محور مواصلاتی؛ عبور و مرور مردم این روستاها و ارتباط روستاها با دیگر مناطق تسهیل شد.

این نماینده مجلس در ادامه به مشکل روشنایی برخی از  این روستاها اشاره کرد و گفت: بحمدلله روستاهای بخش مرشحات به لحاظ انشعابات برق خانگی مشکلی ندارند اما نیازمند  توسعه شبکه برق است که در این زمینه رایزنی های لازم با متولیان شرکت توزیع نیروی برق  اهواز صورت گرفته است. 

حسینی  به مشکل آب شرب روستاهای مذکور اشاره کرد و گفت: خوشبختانه طرح آبرسانی به این مناطق به همت شرکت آبفا استان مورد بهره برداری قرار گرفت‌. با این وجود در برخی از روستا های شاهد افت فشار آب هستیم . در این بازدید مدیرعامل آبفا استان قول مساعد داد این مشکل هم در روزهای آینده مرتفع شود.

نماینده مردم اهواز؛ باوی ، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه بهسازی و عمران معابر روستایی نیز اقدامات مثبتی از سوی بنیاد مسکن اهواز در حال انجام است که برخی موارد برای ارتقای کیفی این حوزه به رئیس بنیاد مسکن اهواز ارائه شد .

حسینی بیان داشت : در جهت روشنایی معابر نیز قرار است شرکت توزیع نیروی برق اهواز اقدامات لازم را انجام دهد.

حسینی به یکی از مطالبات مردم روستاهای بخش غیزانیه اشاره کرد و گفت :  اشتغال جوانان این منطقه همیشه از دغدغه ها اهالی این روستاها بوده ، علیرغم اینکه روستاها دارای جوانان تحصیلکرده و مستعد و جویای کار است از شرکت های نفتی همجوار این مناطق انتظار است که اهالی این منطقه را در اولویت استخدام قرار دهند .

نماینده مردم اهواز؛ باوی؛ کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی از مسئولان وزارت نفت و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب خواستار اشتغال جوانان این منطقه توسط شرکت های نفتی همجوار این روستاها شد .

حسینی روند خدمات رسانی به روستاهای بخش غیزانیه و مسیر مرشحات را امیدوار کننده توصیف کرد و خواستار تسریع در روند آن بویژه در حوزه آب شرب شد.

نماینده مردم اهواز باوی کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی همچنین از حضور معاون اجرایی بهداشت مرکز خوزستان و رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز بدلیل ارائه خدمات بهداشتی در این مناطق تقدیر و تشکر کرد.  

نماینده مردم اهواز باوی کارون حمیدیه در مجلس شورای اسلامی از  فرمانداری اهواز  خواست که هرچه سریع تر نسیت به انتصاب روستاییان فاقد دهیار در این بخش اقدام کنند .

نماینده مردم اهواز باوی حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در پایان از عدم حضور بخشدار غیزانیه در این بازدید انتقاد کرد

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها