تصاویری از پرسه سگ های ولگرد در کوچه پس کوچه های پرند

جولان سگ‌های ولگرد در شهرستان پرند استان تهران اهالی این شهرستان را نگران کرده است.

تصاویری از پرسه سگ های ولگرد در کوچه پس کوچه های پرند

جولان سگ‌های ولگرد موضوع تازه‌ای نیست و از هر کوچه و خیابانی که گذر می‌کنیم شاهد پرسه زدن آن‌ها هستیم. گاهی اوقات به انسان‌ها حمله ور می‌شوند و به آن‌ها آسیب می‌رسانند. این موضوع رعب و وحشت شهروندان را به همراه دارد و موجب می‌شود تا آن‌ها نتوانند به راحتی در معابر شهری تردد کنند.

حدود ۳ سال اهالی شهرستان پرند در استان تهران شاهد پرسه سگ های ولگرد هستند.

از

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    چنان زندگی را با توهمات خود جهنم کردید که حیوانات خانگی بیشترین آسیب را از بار سرسام آور گرانی بر مردم متححمل میشن.

  • ناشناس
    0

    این سگ ها در فاز۶ کیسون پرند به قدری زیاد هستند که حتی نانوایی رفتن که ضرورت هست هم‌آدم نمی تواند برود سبب ترس و رعب و هراس می شوند آلودگی محیطی و دفع فضولات حیوانی هم دارند.و متاسفانه سبب بیماری های خطرناک تنفسی جلدی پوستی و .....هم می شوند.

  • ناشناس
    0

    مشکلات زیرساخت ها و امکانات بهداشتی فرهنگی اجتماعی ورزشی رفاهی در پرند باید برطرف شود شهر پرند دچار نارسائی ها و کمبودها و نقایص زیادی هست شهر مشکل فراوان از نظر وجود بهداشت نانوا ها بهداشت محیط امنیت محله ها ایمنی جاده ها ایمنی درون شهری مشکلات کمبود مدارس و فضاها تفریحی ورزشی فضاهای علمی سیستم حمل و نقل درون شهری سیستم های اتوبوسرانی و تاکسی های خطی و گردشی و درون شهری مشکلات فراوان دارد در فاز۵ و ۶ روشنایی معابر و کوچه ها و خیابان ها به شدت پایین هست و امکان سرقت و خفت گیری و جرایم خشن بالا هست.درپرند خدمات عمومی پایین و نازل هست کیفیت نانوا ها پایین هست سگ های ولگرد سبب انواع بیماری ها و نیز سبب رعب و ترس و وحشت اهالی محله ها و معابر شده است.در فازها انتهایی ۵ و ۶ سرقت خفت گیری و فروش مواد مخدر زیاد هست و امنیت و ایمنی محله ها ضعیف هست.

  • ناشناس
    0

    شهر پرند فقط بنگاه املاک دارد گرانفروشی نبود مرکز درمانی دولتی نبود امکانات نبود کتابخانه نبود ورزشگاه نبود اموررفاهی نبود سیستم حمل و نقل درونشهری نبود بهداشت در نانواها نبود سیستم‌تهویه هوا در قطارهایی مسیر پرند تهران و بالعکس.نبود نظارت بر بهداشت و درمان شهرکرد نبود نظارت بر اجناس و کالاها نبود مدیریت درست نبود روشنایی کافی در معابر و کوچه ها فاز ۶ کیسون نبود امکانات درمانی در لتی شهر پرند مرکز درمانی و بیمارستان دولتی ندارد و یک بیمارستان خصوصی دارد.متاسفانه نانواها در پرند نان با وزن مناسب و کیفیت مطلوب نمی پزند و در معامله غل و غش دارند و نان ها کیفیت و دوام کافی ندارد و حتی نان های مانده و خمیر مانده و عدم شست و شوی وسایل نانواها دیده می شود آمار سرقت در پرند زیاد هست جاده پرند به سمت تهران ناایمن هست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها