شورای شهر مشهد پیگیر ثبت "روز پسر" در تقویم ملی است

پیشنهاد نامگذاری سالروز ولادت حضرت جوادالائمه (ع) به عنوان روز پسر در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد به تصویب رسیده و مراحل قانونی برای ثبت آن در تقویم ملی را طی می‌کند.

شورای شهر مشهد پیگیر ثبت "روز پسر" در تقویم ملی است

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد روز شنبه در نشست این کمیسیون گفت: پیشنهاد ثبت روز ملی پسر در تقویم جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سالروز میلاد حضرت جوادالائمه (ع) از سوی کانون فرهنگی، هنری و پایگاه بسیج جوادالائمه (ع) مشهد در شورای شهر مطرح و به صورت علمی و پژوهشی مورد بررسی قرار گرفته و موافقت کارشناسان، شخصیت‌های برجسته سیاسی و مذهبی استان، کشور و مردم را نیز اخذ کرده است.
حجت الاسلام حسن منصوریان افزود: این پیشنهاد در کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد تصویب شده و نامه نگاری با رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی و سایر مراحل تصویب و ثبت آن در تقویم ملی در حال انجام است.
وی ادامه داد: انتخاب سالروز میلاد فرزند حضرت امام رضا (ع) به عنوان روز پسر و پیگیری آن از مشهد افتخار بزرگی است و این روند پیگیری خواهد شد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    مردم ایران بدانند همین اقایان 10 روز قبل افزایش 40 درصدی بهای خدمات ساختمانی در مشهد را تصویب کردند کارها و تصویبات عوام فریبانه نزد عامه مردم فهیم فراموش نخواهد شد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها