رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

کرونا ۳ خانواده کهگیلویه و بویراحمدی دیگر را عزادار کرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا استان به ۷۹۶ خبر داد و گفت: متاسفانه در طی ۲۴ ساعت گذشته سه هم استانی جان خود را از دست دادند.

کرونا ۳ خانواده کهگیلویه و بویراحمدی دیگر را عزادار کرد

پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۵۷۲ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری می باشند که ۲۸۴ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۳۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی اظهارکرد: از مجموع مبتلایان به کروناویروس در کهگیلویه و بویراحمد ۵۷ هزار و ۳۲۷ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وضعیت نگران کننده کرونایی در شهرستان‌های مارگون و چرام

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: از ۱۰۸۸ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج حدود ۴۰ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، گچساران، کهگیلویه و چرام بود. همچنین از ۴۱۰ نمونه رپید تست ۲۵ درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان های باشت، کهگیلویه، بهمئی و باشت هستند. بیشترین درصد موارد مثبت در شهرستان‌های مارگون (۶۵ درصد) و چرام(۴۴ درصد) می باشد که احتمالا در طی روزهای آینده وضعیت این دو شهرستان می تواند بحرانی و نگران کننده شود.

یزدان‌پناه تصریح کرد: با توجه به افزایش موارد مثبت، بستری و بستری در بخش‌های مراقبت های ویژه، همه باید دست به دست هم دهیم و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، عدم حضور در هر نوع تجمع و دورهمی و مراسمات، پرهیز از سفر و حضور در مکان‌های شلوغ و پرخطر در راستای کاهش میزان شیوع بیماری تلاش نماییم تا شاهد کاهش روند بیماری در استان باشیم.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها