محفل انس با قرآن و ضیافت افطار در زندان مرکزی زاهدان برگزار شد

محفل انس با قرآن و ضیافت در زندان مرکزی زاهدان با حضور سرپرست اداره‌کل زندان‌های سیستان و بلوچستان، علمای تشیع و تسنن، چهره‌های قرآنی و خیران برگزار شد.

محفل انس با قرآن و ضیافت افطار در زندان مرکزی زاهدان برگزار شد

محمدحسین خسروی، سرپرست اداره‌کل زندان‌های سیستان و بلوچستان ، مولوی عبدالمجید شه‌بخش از علمای برجسته اهل سنت استان، پورموسوی مسوول موسسات قرآنی استان، مسوولان موسسه خیران صابران و تعداد دیگری از روحانیان اهل تشیع و تسنن، چهره‌های قرآنی، خیران و معتمدان در کنار مددجویان زندان مرکزی زاهدان محفل انس با قرآن همراه با ضیافت افطاری در این زندان برگزار شد.

در این محفل قرآنی تعدادی از مددجویان، کارکنان و مهمانان به تلاوت آیاتی از کلام وحی پرداختند و گروه‌های سرود و تواشیح مددجویان به اجرای برنامه پرداختند و مولوی شه‌بخش پیرامون اهمیت مانوس شدن با قرآن و عمل به دستورات این کتاب آسمانی برای تحقق توبه واقعی و ایمن ماندن از نقشه‌های شیطان سخن گفت.
در ادامه این مراسم مسوولان، مهمانان و مددجویان پس از اقامه نماز جماعت، در فضایی معنوی و بسیار صمیمی در کنار یکدیگر بر سفره افطار نشستند.

همچنین در بخش پایانی این ضیافت قرآنی ۳۰ نفر از مددجویان که برگزیده مسابقات قرآنی بودند یا فعالیت شاخص فرهنگی و قرآنی داشتند با اعطای لوح و هدیه تقدیر شد.

لازم به ذکر است مهمانان این برنامه در حاشیه مراسم از مجتمع بزرگ فرهنگی زندان که در حال ساخت بوده و همچنین نمایشگاه آثار اشتغال مددجویان زندان بازدید کردند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها