اشتغالزایی برای ۲۱۴ مددجو در اسدآباد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اسدآباد گفت: کمیته امداد اسدآباد امسال با سهمیه اشتغال ۱۸۲ نفری موفق به تحقق ۲۱۴ اشتغال در بین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان شده است.

اشتغالزایی برای ۲۱۴ مددجو در اسدآباد

بهنام لطفی اظهار کرد: در بارش‌های سیل‌آسای فرودین سال گذشته ۱۶۷ واحد مسکن مددجویی شهری و روستایی کمیته امداد اسدآباد دچار آسیب شد که همه این مساکن نوسازی و احداث شد.

وی با اشاره به نوسازی صددرصدی مساکن آسیب‌دیده ناشی از سیل سال گذشته مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان، خاطرنشان کرد: در بارش‌های سیل‌آسای فرودین سال گذشته ۱۶۷ واحد مسکن مددجویی شهری و روستایی کمیته امداد اسدآباد دچار آسیب شد که از این تعداد، ۲۲ واحد توسط سپاه ناحیه مقاومت شهرستان و ۱۴۵ واحد توسط کمیته امداد احداث شد.

وی با اشاره به وجود ۳۰۰۰ حامی در طرح اکرام و ایتام این شهرستان اظهار کرد: با هدف حمایت از ایتام و فرزندان محسنین و ارتقای سرانه دریافتی آنها، در حال حاضر با طرح پویش مهربانی در سطح ادارات نیز در راستای جذب حامی برای حمایت از اکرام و ایتام شهرستان اقدام کرده ایم و در این طرح تلاش داریم در شهرستان یتیم و فرزند محسنین فاقد حامی نداشته باشیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اسدآباد یادآور شد: حامیان نیکوکار اسدآبادی طی نیمه نخست سال جاری یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به ایتام و فرزندان نیازمند غیریتیم تحت حمایت کمیته امداد کمک مادی و معنوی کرده اند.

وی در ادامه مطرح کرد: به علت شیوع کروناویروس احتمال برگزاری جشن نیکوکاری امسال نیز به شکل مرسوم سال های گذشته در مدارس این شهرستان وجود ندارد و با جذب خیرین نسبت به جشن نیکوکاری اقدام خواهیم کرد.

لطفی در پایان با اشاره به بحث اشتغال افراد مددجوی کمیته امداد اسدآباد نیز بیان کرد: کمیته امداد اسدآباد امسال با سهمیه اشتغال ۱۸۲ نفری موفق به تحقق ۲۱۴ اشتغال در بین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان شده است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها