اولویت‌های استاندار جدید خراسان جنوبی

استاندار جدید خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی با تمام منابع دارای محدودیت‌هایی است که در این راستا از تمام علاقمندان و همه افرادی که علاقمند به کار و فعالیت در استان هستند استقبال می‌کنیم تا بتوانیم بر مشکلات فائق آییم.

اولویت‌های استاندار جدید خراسان جنوبی

حمید ملانوری اظهار کرد: با تبریک ایام، خدا را شاکرم که در این ایام توفیق نصیبم کرد تا خدمتگزار مردم خراسان جنوبی باشم.

وی افزود: اکنون در سال پایانی دولت قرار داریم؛ دولت در هر استان در سال‌های گذشته پروژه‌هایی را آغاز کرده است که بخشی از این پروژه‌ها زیرساختی است.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: اکنون پروژه‌هایی چون راه، نهضت گلخانه‌ای، سازگاری با کم آبی، محرومیت زدایی و احداث منازل مسکونی در مناطق محروم در حال اجراست که با انگیزه و با کمک دولت از ظرفیت‌های استان بهره خواهیم برد.

ملانوری ادامه داد: با ظرفیت و ذخایری که در استان وجود دارد، برنامه‌هایی را در کوتاه مدت و بلندمدت اجرا و تعریف خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی ظرفیت‌های بسیاری دارد، از ظرفیت نیروی انسانی به عنوان شاخصه اصلی این استان نام برد و گفت: شخصیت‌های برجسته علمی و فرهنگی، اجرایی، مدیریتی و سیاسی از این استان برخاستند که این امر خراسان جنوبی را متمایز کرده است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه براساس مطالعاتی که انجام دادم و گزارشات رسیده خراسان جنوبی دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف است، تصریح کرد: خراسان جنوبی در چهار حوزه شاخص است؛ مرز در خراسان جنوبی یکی از پیشران‌های اصلی توسعه بوده، این استان چهار پایانه مرزی دارد که سه پایانه آن تعطیل است؛ هم مرز بودن با افغانستان و هم چنین استان‌های مهم کشور نیز از ویژگیهای شاخص استان است.

ملانوری ادامه داد: خراسان جنوبی به علت داشتن ذخایر معدنی، بهشت معادن ایران لقب گرفته و در حوزه کشاورزی نیز دارای رتبه‌های برتر و تولیدات شاخصی است.

وی با بیان اینکه چهارمین شاخصه این استان، وجود جاذبه‌های گردشگری و تاریخی است که ثبت ملی و جهانی شده‌اند، افزود: این استان استعدادهای خاصی دارد که بخشی از آن نهفته مانده است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه تمام این شاخص‌ها برای خراسان جنوبی یک برند است، اظهار کرد: خراسان جنوبی با تمام این منابع دارای محدودیت‌هایی است که در این راستا از تمام علاقمندان و همه افرادی که علاقمند به کار و فعالیت در استان هستند استقبال می‌کنیم تا بتوانیم بر مشکلات فائق آییم.

ملانوری ادامه داد: شیوع کرونا مشکلاتی را برای کشور ایجاد کرده، انرژی نظام سلامت را گرفته و مردم را با محدودیت مواجه ساخته است.

وی افزود: اکنون به فرموده مقام معظم رهبری با جنگ روانی دشمن مواجه هستیم و بحران‌های اقتصادی نیز مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده، اما می‌توانیم با تعامل و همکاری به موفقیت برسیم.

استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: به تمام مردم استان این اطمینان را می‌دهم که مسیر توسعه ایجاد شده با سرعت بیشتری طی شود و در این راه از همگان می‌خواهیم که به توسعه استان و خدمت به مردم کمک کنند چراکه خدمت به مردم ارتباطی به گرایش‌های سیاسی و جناحی ندارد و موفقیت در گرو وحدت همه گروه‌ها و اقشار مختلف است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها