4 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در همدان آزاد شدند

مدیرعامل ستاد دیه در همدان از آزادی چهار نفر از زندانیان جرائم غیرعمد به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) از زندان‌های استان همدان خبر داد.

4 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در همدان آزاد شدند

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس، یدالله روحانی‌‌منش در همدان با اشاره به زندانی بودن تعدادی از افراد به خاطر جرائم غیر عمد اظهار کرد: به مناسبت میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق(ع) چهار نفر از زندانیان غیر عمد به کمک خیرین ستاد دیه از زندان‌های استان آزاد شدند.

وی با بیان اینکه با کمک سه نفر از خیرین خداجوی و نیک‌کردار و با وساطت ستاد دیه این چهار نفر از بند آزاد شده و به کانون گرم خانواده بازگشتند، افزود: تلاش مستمر ستاد دیه در راستای شناسایی مستحق‌ترین و نیازمندترین افراد است.

مدیرعامل ستاد دیه در همدان با بیان اینکه در 6 ماهه نخست امسال 140 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از بند رهایی یافتند، گفت: از این تعداد زندانی آزاد شده از بند، 137 نفر آقا و سه نفر خانم هستند.

وی ادامه داد: از این میان 17 پرونده مربوط به دیه، 19 نفر زندانی مهریه، دو نفر زندانی نفقه و از همه مهم‌تر تعداد 102 نفر محکوم به بخش مالی بوده است.

روحانی‌منش با تأکید بر اینکه پرونده‌های دیه ارسالی به صندوق مربوط به خسارت‌های بدنی بود، تصریح کرد: حدود یک‌‌میلیارد و 500 هزار تومان برای این مهم اختصاص یافت و تعدادی از مددجویان از این طریق آزاد شدند.

وی با بیان اینکه مبلغی حدود یک‌‌میلیارد و 600 میلیون تومان به صورت اعسار به تقسیط تامین و مورد پذیرش قرار گرفت، گفت: با مذاکراتی که با شرکت‌های بیمه‌گر به عمل آمد مبلغ یک‌‌میلیارد و 300 هزار تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در استان اختصاص یافت.

مدیرعامل ستاد دیه در همدان تصریح کرد: تعدادی از مددجویان با پرداخت مبلغ 13 میلیارد و 23 میلیون ریال به صورت کمک ستاد دیه آزاد شدند که در این میان مددجویان نیز خود دخیل بوده و مبلغ 3 میلیارد و 654 میلیون ریال همیاری داشته‌‌اند.

منبع: فارس

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها