ثبت ۱۵مورد جدید ابتلا به کرونا در خراسان شمالی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با شناسایی ۱۵ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان آمار مبتلایان به ۱۲۵۵ نفر رسید.

ثبت ۱۵مورد جدید ابتلا به کرونا در خراسان شمالی

سید احمد هاشمی با اشاره به اعلام نتایج قطعی آزمایش‌های انجام شده، تا ظهر امروز اظهار داشت: ۱۲۵۵ نفر در خراسان شمالی به ویروس کرونا مبتلا شده که به نسبت روز قبل آمارها از افزایش ۱۵ نفری در تعداد مبتلایان خبر می‌دهد و تعداد آمار فوتی‌ها متأسفانه با ۱ نفر افزایش نسبت به روز قبل به ۹۶ نفر رسید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در توضیح آمار مبتلایان قطعی کرونا به تفکیک شهرستان‌ها نیز اظهار داشت: در شهرستان‌های بجنورد ۵۹۴ نفر، شیروان ۱۶۴ نفر، فاروج ۸۶ نفر، مانه و سملقان ۱۱۵ نفر، جاجرم ۴۰ نفر، گرمه ۲۸ نفر، راز و جرگلان ۶۷ نفر و اسفراین ۱۶۱ نفر به طور قطعی به بیماری کووید ۱۹ دچار شده‌اند. ️

وی آمار بهبودیافتگان را بدون تغییر نسبت به روز گذشته همان ۵۳۷ نفر اعلام کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نسبت به عدم رعایت فاصله گزاری اجتماعی هشدار داد و تصریح کرد: اگر بخواهیم به سمت نزولی شدن آمار مبتلایان پیش برویم، رعایت پروتکل‌های وزارت بهداشت، همکاری همه جانبه مردم، پرهیز از تشکیل و شرکت در تجمعات و رعایت فاصله گزاری اجتماعی بخصوص در صنوف ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه موارد بستری در بیمارستان به دلیل بیماری کووید ۱۹ در استان رو به افزایش است.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها