حمایت از ۸۷۰ مددجوی بهزیستی آسیب دیده از کرونا در خراسان جنوبی

رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف بهزیستی خراسان جنوبی گفت: ۸۷۰ مددجوی آسیب دیده از ویروس کرونا از حمایت‌های مالی بهزیستی استان بهره مند شدند.

حمایت از ۸۷۰ مددجوی بهزیستی آسیب دیده از کرونا در خراسان جنوبی

حسین اردونی، امروز یکشنبه ۷ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای بهره گیری از ظرفیت‌های بین بخشی و مسئولیت اجتماعی سایر سازمان‌ها و نهادهای فعال در عرصه رفاه و سلامت اجتماعی کشور و به منظور تقویت و گسترش حمایت همه جانبه از آحاد جامعه هدف در شرایط بحران شیوع کرونا ویروس، مبلغ 1 میلیارد و 250 میلیون ریال از محل اعتبارات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای این امر تخصیص یافت.

وی افزود: همچنین مبلغ 1 میلیارد و 950 میلیون ریال از محل اعتبارات بنیاد مستضعفان برای پرداخت به مددجویان تحت حمایت برای جبران آسیب‌های ناشی از بحران کرونا و جبران بخشی از خسارت‌های اقتصادی تحمیل شده، توسط سازمان بهزیستی کشور به این استان اختصاص یافت.

رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف بهزیستی خراسان جنوبی بیان کرد: اقدامات لازم جهت توزیع شهرستانی این اعتبارات طی دو جلسه ستادی و ویدئوکنفرانسی با روسای شهرستان‌ها برگزار و هماهنگی لازم بابت ثبت درخواست پرداخت در سامانه‌های الکترونیک در حال انجام است.

اردونی یادآور شد: مبالغ بین سه تا پنج میلیون ریال تا تاریخ دهم اردیبهشت ماه، نقداً و به صورت متمرکز توسط بهزیستی کشور به حساب ذی نفعان واریز خواهد شد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها