آزادی 28 زندانی جرائم غیرعمد در مراغه

 مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مراغه گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون، 28 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد با حمایت خیران این شهرستان آزاد شدند.سیدعلاءالدین نقیبی، روز یکشنبه افزود: در این مدت 25 زندانی م...

آزادی 28 زندانی جرائم غیرعمد در مراغه

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مراغه گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون، 28 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد با حمایت خیران این شهرستان آزاد شدند.
سیدعلاءالدین نقیبی، روز یکشنبه افزود: در این مدت 25 زندانی مالی با پرداخت بدهی و جرائم و سه نفر زندانی محکوم به قصاص با پرداخت دیه از محل اعتبارات این انجمن آزاد شدند.
وی ادامه داد: برای آزادی این زندانی ها، سه میلیارد و 260 میلیون ریال اعتبار از محل کمک های خیران پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه این میزان اعتبار حدود 60 تا 80 درصد از جرایم این زندانی ها را شامل می شد، اضافه کرد: بقیه جرایم آنان نیز با وساطت دادستانی و رئیس هیات مدیره و برخی از خیران از سوی شاکیان بخشیده شد.
نقیبی گفت: خیران نیک اندیش این انجمن را در مسیر زمینه سازی برای آزادی زندانیان به ویژه زندانیان محکوم در زمینه جرائم مالی و نیز قصاص غیرعمد یاری کنند.
وی افزود: در صورت همکاری و مساعدت مردم و خیران این شهرستان و با تامین جرایم مالی این زندانی ها، تا پایان سالجاری نیز تعدادی از این زندانیان آزاد و به آغوش خانواده باز می گردند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون خانواده های زندانیان چهار شهر مراغه، عجبشیر، هشترود و چاراویماق و همچنین تعدادی از زندانیان سایر شهرهای ایران که در زندان مراغه به سر می برند از کمک ها و مساعدت های این انجمن بهره مند هستند.

منبع: ایرنا

14

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها