بهره برداری از ۱۷ مدرسه توسط خیران مدرسه‌ساز در سال ۹۶ در استان اردبیل

در بیستمین جشنواره خیرین مدسه‌ساز اردبیل تاکید شد که درسال گذشته ۱۷ مدرسه توسط خیران مدرسه‌ساز در استان به بهره برداری رسیده است.

بهره برداری از ۱۷ مدرسه توسط خیران مدرسه‌ساز در سال ۹۶ در استان اردبیل

با حضور خیران مدرسه‌ساز و مسئولان استان بیستمین جشنواره خیرین مدسه‌ساز اردبیل در مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل برگزار شد و این جشنواره در شهرستان‌های استان اردبیل برگزار می‌شود.

دولت لطفی مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل ظهر امروز در این مراسم اظهار داشت: سال گذشته 17 مدرسه در قالب 60 کلاس درس توسط خیران در استان راه‌اندازی شد و خیران نقش اساسی در توسعه فضاهای علمی و آموزشی دارند.

وی بیان کرد: امسال نیز عملیات اجرایی 20 مدرسه خیرساز در استان آغاز شده و برنامه‌ریزی شده این پروژه‌ها تا پایان امسال به بهر‌ه‌بردای برسد.

لطفی تصریح کرد: 50 نمازخانه در محوطه مدارس استان توسط خیران راه‌اندازی می‌شود و خیران نقش بسزایی در توسعه فضاهای علمی و آموزشی داشته‌اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل نیز در این مراسم اظهار کرد: کمک‌های خیران اردبیلی در احداث مدارس شایسته تحسین است و خیران اردبیلی همیشه در کارهای خیر پیشگام بوده‌اند.

بهروز ندایی افزود: ما قدردان خیران مدرسه‌سازی هستیم که با ایجاد فضاهای علمی و آموزشی زمینه را برای تربیت نیروهای کاردان و نخبه فراهم کرده‌اند.

وی با اشاره به این که امروز خیران در احداث مدارس و کمک به دولت نقش اساسی دارند افزود: از ترویج مناسب این فرهنگ بسیار خوشحالیم و جذب مشارکت‌های مردمی و خیران برای احداث مدارس امری ضروری است که در استان اردبیل اقدامات خوبی در این راستا انجام شده است.

فهیمی تصریح کرد: خیران با اقدام خود کار بزرگی در جامعه انجام داده‌اند و احداث مدرسه در استان توسط خیران شایسته تحسین است.

رئیس شورای شهر اردبیل نیز در این مراسم اظهار کرد: توسعه فضاهای سبز در مدارس اردبیل اولویت شهرداری و شورای شهر اردبیل است و در تلاش هستیم گام بزرگی در این زمینه برداریم.

علیرضا پوستی افزود: امروزه خیران اردبیلی توانسته‌اند گام بزرگی در فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب برای تربیت نیروهای کاردان داشته باشند و خیران نشان داده‌اند هر جا کار خیری باشد پیشگام هستند.

وی از بزرگی جشنواره خیران مدرسه‌ساز در شهرستانهای استان خبر داد و بیان کرد: این جشنواره به طور منظم در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

منبع: تسنیم

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها