توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در اردبیل آغاز شد

در آستانه میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و به همت مؤسسه ائمه اظهار (ع) توزیع یک‌هزار بسته معیشتی در استان اردبیل آغاز شد.

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در اردبیل آغاز شد

رئیس مؤسسه خیریه و نیکوکاری ائمه اطهار (ع) اردبیل در جریان آغاز توزیع بسته‌های غذایی در اردبیل اظهار کرد: از امروز و تا پایان ماه مبارک رمضان توزیع بسته‌های معیشتی و غذایی در بین خانواده‌های نیازمند در سطح استان آغاز شد تا بخشی از دغدغه‌های آنها در ماه مبارک رمضان برای تهیه غذای مناسب رفع شود.

طلوعی تصریح کرد: این بسته‌های غذایی که به همت خیرین و نیکوکاران تهیه شده، در مناطق مختلف استان اردبیل توزیع خواهد شد که ارزش هر بسته غذایی 400 تا 500 هزار تومان است.

وی گفت: با شناسایی خانواده‌های نیازمند در سطح شهرستان اردبیل 300 بسته معیشتی و غذایی و در سایر شهرهای استان نیز بیش از 700 بسته غذایی در این ایام توزیع خواهد شد تا خانواده‌های نیازمند با کمک خیرین و افراد با بضاعت مالی بیشتر مورد حمایت و پشتیبانی قرار گیرد.

رئیس مؤسسه خیریه و نیکوکاری ائمه اطهار (ع) اردبیل افزود: در آستانه میلاد امام حسن مجتبی (ع) مؤسسه خیریه و مرکز نیکوکاری ائمه اطهار (ع) به مانند سال‌های گذشته تصمیم به تهیه و توزیع این بسته‌های غذایی گرفته که با توجه به شرایط کرونایی سعی می‌شود در کمترین زمان و با بیشترین کارآیی به شکل مناسب و آبرومند این بسته‌های غذایی توزیع شود تا نیازمندان در این ایام از آنها استفاده کنند.

طلوعی خاطر نشان کرد: مؤسسه خیریه و مرکز نیکوکاری ائمه اطهار (ع) در سطح استان فعالیت‌های متناسب با نیاز جامعه مستضعف و مورد حمایت و پشتیبانی را هدف‌گذاری کرده و با در نظر گرفتن گروه‌های مختلف سعی می‌کند با جلب کمک‌های مردمی به یاری و مدد خانواده‌های نیازمند بشتابد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محمد
    0

    اندازه یه بسته معیشتی کمکم من کارگر کنید شماره عابر(۵۸۹۲۱۰۱۰۶۰۸۹۶۴۴۲)محمد قربانی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها