بخش "ای سی یو" و رادیولوژی بیمارستان بیله‌سوار به بهره‌برداری رسید

به مناسبت دهه فجر پروژه‌های توسعه‌ای شهرستان بیله‌سوار از جمله بخش

بخش "ای سی یو" و رادیولوژی بیمارستان بیله‌سوار به بهره‌برداری رسید

همزمان با چهارمین روز دهه مبارک فجر و در جریان سفر استاندار اردبیل به شهرستان بیله سوار امروز پروژه‌های توسعه‌ای شهرستان بیله‌سوار از جمله بخش ای سی یو و رادیولوژی بیمارستان بیله سوار، پروژه‌های برق، کتابخانه شهرستان بیله سوار مورد بهره‌برداری قرار گرفت و در پایان استاندار در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار حضور یافت.

استاندار اردبیل در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از همکاری مردم در رعایت پرتکل های بهداشتی اظهار داشت: بخش اورژانس بیمارستان شهرستان بیله‌سوار با افتتاح بخش ای سی یو و رادیولوژی با تجهیزات بهتر آماده بهره برداری است که در آینده نزدیک این حوزه برای شهروندان خدمت رسانی می شود.

بهنام‌جو با بیان اینکه نیروی برق برای توزیع عادلانه منابع تلاش‌های بسیاری کرده، گفت: وزارت نیرو برای نیرو رسانی به بخش صنعت و صنایع تبدیلی اقدامات خوبی انجام داده و فاز جدید نیروگاه سیکل ترکیبی با صرف 700میلیارد تومان به زودی به چرخه تولید برق وارد می شود.

وی با اشاره به اینکه احداث صنایع تبدیلی بخش صنعت در منطقه شتاب بیشتری گرفته است، گفت: با تامین برق صنایع کوچک و بزرگ و افزایش پست در منطقه مشوق های سرمایه گذاری افزایش می یابد و سرمایه گذاران با امنیت بیشتر به بحث سرمایه گذاری اقدام می‌کنند.

استاندار اردبیل همچنین با بیان اینکه توسعه اجتماعی و فرهنگی در جامعه نیازمند ایجاد زیر ساخت است، گفت: توسعه فرهنگی نیازمند فضا و مکان مناسب برای ارائه آموزش های لازم به جوانان و نوجوانان بوده و احداث اماکن فرهنگی از جمله کتابخانه مهم ترین این امکانات است.

بهنام‌جو همچنین ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) بیان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س ) الگوی تمام عیار احسان و نیکوکاری، همسری مهربان و مادری دلسوز برای حسنین بود ما باید از این الگوها در سبک زندگی خود بهره مند شویم.

وی با اشاره به اینکه روستاهای ما امروز از نعمات برق، گاز ، تلفن، آب و راه های آسفالته بهره مند هستند، افزود: علاوه بر آن افتتاح کتابخانه های عمومی در روستاها به فرهنگ، مطالعه و پژوهش های دینی و اسلامی کمک می‌کند و هرگونه برنامه ریزی با آمار و مطالعه به نتیجه قابل قبول ختم می شود.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها