ابتلای دانش‌آموزان پارس‌آباد به کرونا شایعه است

مدیر بهداشت و درمان شهرستان پارس آباد گفت: هیچ گزارشی مبنی بر ابتلای دانش‌آموزان به کرونا در شهرستان از مراجع رسمی ثبت نشده و شایعه است.

ابتلای دانش‌آموزان پارس‌آباد به کرونا شایعه است

حسین قربانی در جلسه کار گروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان پارس آباد عنوان کرد: هیچ گزارشی مبنی بر ابتلای دانش آموزان به کرونا در شهرستان از مراجع رسمی ثبت نشده و شایعات اخیر ابتلا دانش آموز پارس آباد به کرونا تکذیب می‌شود.

مدیر بهداشت و درمان شهرستان پارس آباد رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی دانش آموزان و عموم مردم را ضروری دانست و از مردم خواست تا اخبار مربوط به کرونا را فقط از مراجع و منابع موثق دنبال کنند.

اروجعلی محمدزاده معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان پارس آباد نیز در این جلسه بیان کرد: سلامت مردم اولویت اصلی ما است و دستورالعمل های الزامی برای پیشگیری از شیوع کرونا به تمامی صنوف و ادارات و مدارس ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی اصناف و ادارات با متخلفان طبق قوانین برخورد جدی خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان پارس آباد گفت: برابر مصوبه ستاد کرونا هیچ اجباری بر خدمات‌رسانی به افراد فاقد ماسک در ادارات و مراکز خدماتی وجود ندارد لذا مردم هنگام مراجعه به ادارات و مراکز مختلف حتما از ماسک استفاده کنند.

منبع: ایلنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها