ارسال پیامک قطع شد؟

تعدادی از فعالان حوزه فضای مجازی از اختلال و قطعی ارسال پیامک برای سرویس‌های پیام کوتاه ، امروز جمعه 22 مهرماه خبر داده اند.

ارسال پیامک قطع شد؟

در تصویری که از پیام مربوط به این اختلال منتشر شده نوشته شده است:پیرو اطلاعیه دستور قضایی تمامی سرویس‌های پیامک کوتاه تا اطلاع ثانوی در سراسر کشور قطع است.

sms-service4

در پیام دیگری که در فضای مجازی و در تاریخ بیست‌ودوم مهر منتشر شده است نیز به همین قطعی سرویس اشاره شده است. با وجود این قطعی سراسری در سرویس ارسال پیام کوتاه در واقع روند ثبت نام یا ورود به پلتفرم‌های داخلی مختل شده است.

فعالان حوزه فضای مجازی هم در صفحات شخصی خود به این خبر واکنش نشان داده و به انتقاد از ایجاد اختلال در فعالیت سرویس‌های پیام کوتاه پرداخته‌اند. یکی از این فعالان در این خصوص نوشته است: «به سرویس‌های ارسال پیامک که عموماً کسب‌وکارها برای هویت‌سنجی و ارسال رمزهای یک بار مصرف استفاده می‌کنن، دستور دادن که ارسال پیامک برای مشتریانشون رو غیر فعال کنن. عملا ثبت نام یا ورود در سرویس‌های داخلی ازطریق پیامک مختل شده؟!»

منبع: زوم میت
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 16
  • رابی
    1

    یکدفعه ارتباط تلفنی را هم قطع کنید و خیال خودتان را راحت نمایید.مردم هم برای جویا شدن احوال یکدیگر از آتش و دود استفاده می کنند.

    نظرات شما -
    • 15

      دولت داره در شرایط تحریم شکم هشتاد میلیون نفر رو سیر می‌کنه این شوخی نیست هشتاد میلیون نفر !!
      برو خدا شکر کن و زیاد جو گیر نشو

    • ناشناس
      0

      به کاربر ۲۳:۰۹: دولت فقط متعهد به تأمین و پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و بازنشستگان دستگاههای اجرایی که حدود ۴ میلیون نفر هستند می باشد و بقیه مردم و اصناف غیر از کارگران بخش خصوصی که کارفرمایان بخش خصوصی حقوق و مزایای آنها را می پردازند خودشان با دسترنج خود تأمین کننده درآمد شغلی خودشان هستند.

    • ناشناس
      0

      درشرایط تحزیم شکمهای خودشون داره م ی ترکه ! اخوراشونم لبریزه !کاسبهای تحریم هم توله های خودشونن ! شکم طرفداراشونم بالا اومده ! انگار پا به ماهن ! غلط کردن پول مردم رو در شرایط تحریم خرج اوباش عراقی ولبنان وسوری کردن ! مردم در بدترین شرایط زندگی هستن در یکی از ثروتمندترین کشورهای دنیا ! این تحریمها برا مردم عادیه!

    • رابی
      1

      جوک با مزه ای گفتی .بامزه.نود درصد ملت ایران زیر خط فقر زندگی می کنند.اول گوشت از سفره مردم پرکشید.بعدش میوه.الان فقط مانده نون و تخم مرغ .که مردم توان خرید تخم مرغ سه هزار تومانی را هم ندارند.کاری کردید که مردم توی سطل زباله دنبال ته مانده غذا می گردند.این در حالی است که ایران هشتمین کشور ثروتمند دنیا از نظر منابع است.یک طوری گفتی که دولت شکم هشتاد میلیون را داره سیر میکنه مثل اینکه مردم بدهکار شما هستند و لایق یک لقمه نان و پنیر هم نمی باشند.احتمالا منظورت از سیر کردن شکم مردم،مردم لبنان و عراق و فلسطین و یمن و سوریه با پول بی زبان مردم ایران بوده است.
      کسایی که به میهن و مردم خیانت می کنند را یک بار میبایست دار زد ولی امثال شما را دوبار لازم است دار بزنند.

  • ناشناس
    0

    انتقال پول قطع میشه

  • ناشناس
    0

    دیگه نمیشه پتتزا خرید رمز یکبار مصرف
    تعطیل

  • امیرازگودسیددرویش میدان شوش
    0

    کارگزاران ملت!!! تبدیل به اربابان ملت شده اند!!! معلوم نیست اینگونه کارها تا کجا باید پیش برود؟؟؟ پیامک را هم قطع کردند؟؟؟!!! به قول معروف در دیزی بازه!!! حیای گربه کجا رفته؟؟؟!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      چون در دیزی بازه،،، گربه مجبوره حیا رو زیر پا بگذاره

  • مسعود
    0

    سیم کارت ها رو بسوزانید ، چون کم کم بی ارزش میشه جای سیم کارت ، رجا چی استخدام میکنیم ، دولت هم از مردم بجای مالیات بر درآمد نداشته پول زور بگیره

  • ناشناس
    1

    هر فنآوری که ساخت استکبار، استعمار و دنیای غرب باشد استفاده از آنرا تحریم و ممنوع کنید!!!

    نظرات شما -
    • 0

      قبلش انگلاشون را از آنجا برگردانن بعد تحریم کنن

  • Mm
    0

    چرامصداق آیه"ویمنعون الماعون"شده اید؟شمابا این فیلترها و اختلال در اینترنت و پیامک با نان مردم بازی می کنید.

  • ناشناس
    0

    به تلفن هم میرسند ،،،همه قطع می کنند .جمهوری اسلامی که قانون ندارد .قانون رای به تفسیر است

  • 0

    سال 57 هم نه اینترنت بود و نه پیامک و نه ماهواره

  • ناشناس
    0

    ما ازاد ترین کشور دنیا را داریم. این شعار مقامات حکومت است. ولی در همین کشور ازاد تمام برنامه ها ی اینترنتی توقیف شده اند؟؟؟؟ روی یزیدیان را هم سفید کردید. حداقل سفرای کربلا را زندان نکرد و انها با ازادی کامل حرف خودشان را به گوش جهانیان رساندند!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها