ممنوعیت توزیع رایگان کیسه های پلاستیکی از امروز/ ویدئو

اجرای آزمایشی ممنوعیت توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه ها از ۳ اردیبهشت آغاز می شود.

ممنوعیت توزیع رایگان کیسه های پلاستیکی از امروز/ ویدئو
 

پیش از این مدیرکل دفتر مدیریت پسماند سازمان حفاظت محیط زیست گفته بود: در راستای ماده ۳ آیین نامه ممنوع توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی به منظور حفظ محیط زیست قانون محدودیت توزیع کیسه‌های پلاستیکی از هفته زمین پاک (۳ تا ۹ اردیبهشت)شروع می‌شود و فروشگاه‌های زنجیره ای دیگر کیسه رایگان توزیع نخواهند کرد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    0

    از این به بعد مردم وسایل را در بغلشان بگرند ببرند واز این طریق مشکل حل شد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      هیچی دیگه الان فروشگاهها میگن ممنوعه هر کی میخواد پول بده

  • ناشناس
    0

    پس دکتر خریداشونو مردم زیر بغلشون بزنن بیان بیرون یا به خودشون آویزون کنن !!!!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      نخیر این دولت فچل دلش برای زمین و محیط زیست نسوخته منظورشون این هست که برای کیسه هم باید پول بدید.

  • ناشناس
    1

    محیط زیست و بهداشت هر دو مهم هستند. یک لوله خمیردندان ۱۰۰ میل ایرانی به طور متوسط ۳۵ هزار تومان قیمت دارد . حال اگر یک خانواده ۴ نفره بخواهد هر یک روزی دو بار مسواک بزند این خمیر دندان حداکثر ۱۰ روزه تمام میشود یعنی در ماه نان آور خانواده باید ۱۰۰ هزار تومان برای بهداشت دهان و دندان بپردازد. نتیجه این است که خیلی ها نمی خرند و این مسئله سبب میشود که مآلا هزینه خانواده و کشور به دلیل نبود بهداشت دهان افزایش یابد. پس چرا مسئولان به جای کیسه نایلون به فکر بهداشت مردم نیستند. چرا خمیر دندان رایگان در اختیار مردم نمیگذارند؟

  • حائری
    3

    دلت برای محیط زیست می تپد این همه آلایندهای شیمیایی واکزوز سواری ها و کامیون هاکه دود ه های مضر آن روزانه بخورده ما داده می شود وکرده غباروبیماری های مختلف که ازکشورهای دیگر به سرزمین ایران می رسد کسی جوابگو نیست ؟ اما حالا فکر محیط زیست افتاده ایدتا با کرفتن پول پلاستیک به نفع فروشکا ها ومغازه ها عمل می کنید نکند انتظار دارید مانند قدیم هر شخصی دستمال یزدی داشته باشد تا اجناس را در آن جا دهد.

  • جعفر
    1

    نمی دانم فکر کی هست اوج نادانی یک مسئول را میرساند که چقدر کوتاه فکر است فردا مردم از خانه گونی می‌آورند برای خرید هم سطح بهداشت پایین می‌آید که هزینه رودست بیمه هاست هم دزدی زیاد میشود

  • شدشدنشدنشدم مهم نیس
    0

    بازارگونی داغ میشه پس، فردابریم توخطش😂🤣.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها