ماجرای فروش سوالات آزمون وکالت؛ وقتی با ۲۰ میلیون تومان می‌توان وکیل شد!

علیرغم تشکیل پرونده قضائی برای کانال تلگرامی منتشر کننده سوالات آزمون فوق العاده وکالت، این کانال ضمن جلب اعتماد از سوی مخاطبان خود تا کنون هزینه خرید سوالات آزمون وکالت، سردفتری، استخدامی‌ها، کنکور و حتی سوالات شبه نهایی را هم اعلام کرده است.

ماجرای فروش سوالات آزمون وکالت؛ وقتی با ۲۰ میلیون تومان می‌توان وکیل شد!

حوالی ساعت ۱۱:۳۰ روز ۱۸ اسفند پارسال سوالات آزمون فوق‌العاده وکالت مرکز وکلا در یک کانال تلگرامی منتشر شد. در ابتدا کانال فوق عکس چند سوال این آزمون از روی دفترچه را منتشر کرد؛ سپس با گذاشتن آدرس یک کانال دیگر مدعی شد که تمامی سؤالات آزمون در کانال جدید منتشر می‌شود که منتشر هم شد.

با پرداخت ۲۰ میلیون تومان وکیل شوید!

تمامی سؤالات آزمون وکالت با پاسخ‌هایی که روی سوالات با هایلایت سبز رنگ مشخص شده بود، حوالی چهار ساعت پیش از برگزاری آزمون در این کانال تلگرامی منتشر شد. اما آنچه عجیب است، ادامه فعالیت این کانال تلگرامی است که از همان روز تاکنون فعال و بهدنبال اعتمادسازی در میان نوجوانان و جوانان است.

این کانال تلگرامی مدعی شده که می‌تواند سوالات تمامی آزمون‌های سراسری را ۴ الی ۱۲ ساعت پیش از برگزاری آزمون در اختیار داوطلبان قرار دهد.

با پرداخت ۲۰ میلیون تومان وکیل شوید!

در یکی از پیام‌های این کانال تلگرامی عنوان شده که هزینه تمامی آزمون‌های استخدامی مبلغ ۳۱۵ دلار، کنکور انسانی و ریاضی مبلغ ۷۸۰ دلار و هزینه کنکور تجربی ۸۵۰ دلار است.

این مبالغ توسط رمزارز باید پرداخت شود و اصلا مهم نیست به نام چه کسی پرداخت شود، خود شرکت‌کننده یا هرکس دیگری.

منبع: روزیاتو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه و مسؤولین بالادستی او توضیح قانع کننده ای در رابطه با افشاء سوآلات آزمون وکالت این مرکز ندارند به افکار عمومی ارائه بدهند؟!!!

  • ناشناس
    0

    کار دژژژژژژژژژژژژژژژمنان است ... و انتقام سختی از آنها خواهیم گرفت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها