نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس:

ابطال انتخابات شورای شهر ماهدشت کرج تایید شد

نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس گفت: پس از کش و قوس های فراوان و تاخیر طولانی یکساله، با تلاش های مردمی و همراهی مسوولان استانی و ملی، انتخابات شورای شهر ماهدشت کرج به دلیل بروز تخلفات گسترده ابطال شد.

ابطال انتخابات شورای شهر ماهدشت کرج تایید شد

علیرضا عباسی روز پنجشنبه افزود: پس از آنکه هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای شهر شهرستان کرج نظر اولیه را به هیات نظارت انتخابات استان متشکل از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان البرز ارسال کرد هیات نظارت البرز نظرات خود را به هیات نظارت مرکزی انتخابات ارایه کرد.

وی بیان داشت: پس از گذشت حدود یکسال و با استناد به رای قطعی صادره از شعبه ۲۶ دیوان عدالت اداری انتخابات شهر ماهدشت کرج ابطال شد.

عباسی افزود: انتخاب شهرداری پاکدست، فسادستیز، توانمند، آشنا به مسایل حوزه مدیریت شهری، دلسوز شهر و به دور از باندهای قدرت و ثروت، حداقل انتظاری است که مردم شریف شهر ماهدشت دارند.

وی اظهار داشت:از استاندار البرز تقاضامندیم با توجه به مسایل و مشکلات ماهدشت به این مطالبه به حق مردم در اسرع وقت جامه عمل بپوشند.

شهر ۱۰۰ هزار نفری ماهدشت در ۲۰ کیلومتری جنوب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • حمید
    0

    با سلام
    جرا باید انتخابات شورای شهرکه در طول این چند دوره هیچ گونه منفعتی برای کشور و مردم جز هزینه های هنگفت و سوء استفاده ها نداشته بازهم باید برگزار شود؟

  • ناشناس
    0

    کاش کل انتخابات شهرها باطل میشد چون همه جا کارمندان شهرداری عضو شورا میشوند وشهردارم با رای خودشون انتخاب میکنن وشروع میکنن به بلعیدن بیت المال .وبیشتر ین چیزی هم که باعث نارضایتی مردم میشه همین عضویت کارمندان شهرداری وبلعیدن بیت للمال

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها