اتفاقات روز " هفتم آبان‌ ماه " در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: به‌دنبال ناآرامی‌های اخیر در سطح کشور و جوسازی‌های رسانه‌های معاند ، تعدادی در حدود ۱۵۰ نفر از دانشجویان تحت تأثیر این رسانه ها ،در ساعت ۱۲ ظهر تجمع اعتراضی بر پا نمودند که بعد از ساعاتی با شعارهای ساختار شکنانه و اهانت به سوی دانشجویان بسیجی ادامه یافت.

اتفاقات روز " هفتم آبان‌ ماه " در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد

در ساعت ۱۵ درگیری هایی بین این گروه و دانشجویان بسیجی بوجود آمد که با ورود نیروهای انتظامات ، حراست و هیأت‌ رئیسه دانشگاه و با صحبت‌های مسئولین با دانشجویان درگیری‌ها خاتمه یافت و تا ساعت ۱۸ این دانشجویان بتدریج از دانشگاه خارج‌ شدند و با دستور ریاست دانشگاه به جهت جلوگیری از درگیری های احتمالی ،کلیه دانشجویان به بیرون دانشگاه هدایت شده و دربهای دانشگاه بسته شد .

متاسفانه از ساعتی بعد توسط برخی رسانه های ضد انقلاب خارج از کشور ،بحث حبس و دستگیری دانشجویان در دانشگاه مطرح شد که باعث نگرانی و حضور تعدادی از خانواده ها و مردم در مقابل دانشگاه شد و فرصتی برای حضور اغتشاشگران نیز دراین میان فراهم گردید. 

گفتنی است با توجه به‌ اهمیت موضوع و جهت تکریم خانواده ها تعدادی ازین افراد نیز به داخل دانشگاه هدایت شدند و برای اطمینان خاطر از قسمتهای مختلف دانشگاه بازدید نمودند .

ناآرامی ها در خیابان های اطراف دانشگاه تا ساعاتی ادامه داشت که با ورود نیروهای انتظامی به منطقه نظم و آرامش حاکم شد.

نکته حائز اهمیت در این جریانات ،تلاش همه جانبه رسانه های بیگانه و عناصر ضد انقلاب در جهت تحریک مردم و سوءاستفاده از احساسات پاک هم میهنان عزیز بویژه جوانان برای موضوعی بود که پایه و اساس آن دروغی بزرگ بود .

امیداست جوانان و دانشجویان عزیز با بصیرت و آگاهی و تشخیص بموقع اخبار غیرواقعی، از بروز اینگونه اتفاقات که حاصلی جز ناامنی ،تخریب و آسیب‌های بسیار برای خود و مردم در پی ندارد  ،فاصله بگیرند .

همچنین جهت تنویر افکار عمومی در ساعت ۲۳ شنبه ،گروه گزارش ۵ شبکه خراسان رضوی نیز به دانشگاه دعوت شد و گزارشی تصویری از تمام بخش‌های دانشگاه جهت پخش تهیه گردید .

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • رابی
    0

    علم الهدی کجایی

  • سید محسن....
    0

    چقدر دروغ اخه
    دانشجو خونه نرفته
    معلومه زدند و بازداشتش کردند
    دانشجوی معترض دست خالی باشه و دانشجوی بسیجی ساچمه و چوب و باتون و گاز اشکاور داشته باشه
    این چه دانشجوییه ؟؟؟

  • ناشناس
    1

    خانواده های این دانشجویان رو فرا بخونید و با اونها صحبت کنید
    مسوولی کسی با این دانشجویان صحبت کنه و حرفهای اینها رو بشنوه
    به هر حال این حرکات در شأن ایران بزرگ نیست
    حیثیت ایران رو بر باد بردن ، آیا بس نیست ؟؟

  • suti nadin
    0

    متاسفانه از ساعتی بعد توسط برخی رسانه های ضد انقلاب خارج از کشور ،بحث حبس و دستگیری دانشجویان در دانشگاه مطرح شد که باعث نگرانی و حضور تعدادی از خانواده ها و مردم در مقابل دانشگاه شد و فرصتی ***///---++++
    دارن اعتراف میکنن که مردم ایران گوش و چشمشون به رسانه های معاند اون ور اب و اون ور دنیا است خخخخخخ خخخخخخ
    خوب چیکار کردین که مردم اصلن به شماها اعتمادی ندارن !؟
    ایراد از مردمه ؟
    یا ایراد از شماهاس !؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها