پیش دفاع دکتری حذف نمی‌شود/ بازنشستگی پیش از موعد نداریم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ضمن اشاره به اهمیت توجه به استاندارد و کیفیت مدارک دانشگاهی تاکید کرد که پیش دفاع مقطع دکتری حذف نمی‌شود.

پیش دفاع دکتری حذف نمی‌شود/ بازنشستگی پیش از موعد نداریم

دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، در پاسخ به این سوالی مبنی براینکه درمورد بازنشستگی پیش از موعد برخی اساتید و درباره تایید یا تکذیب این مسئله گفت: ما بازنشستگی پیش از موعد نداریم. تامین اجتماعی قاعده‌ای دارد که ما هم در همان راستا اقدامات بازنشستگی اساتید را انجام می‌دهیم.

او افزود: بازنشسته شدن پیش از موعد مقرر باید به درخواست استاد باشد پس ما چنین امکانی را نداریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به سوال دیگری در مورد حذف پیش دفاع دکتری گفت: خیر. این امر خیلی جدی ادامه دارد.

طهرانچی تصریح کرد: مگر کار استاندارد را حذف می‌کنند؟ ما باید طرفدار استاندارد و کیفیت باشیم. دانشگاه آزاد با افتخار از مدرکش صیانت می‌کند. این صیانت از مدرک دکتری است که مردم بابت آن پول می‌پردازد پس باید معتبر باشد. ما به نمایندگی از کسانی که ما را امانت‌دار در نظام آموزش عالی می‌دانند و برای اینکه به مدرکی که به آنها می‌دهیم افتخار کنند، در دکتری پیش دفاع داریم.

او خاطرنشان کرد: پیش دفاع دکتری برای سخت گیری و هیچ چیزی دیگری نیست بلکه می‌خواهیم کارمان استاندارد باشد.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    مرکز و منبع پیشرفته ای از تمامی مفاسد، با تأسیس دانشگاه آزاد در کشور ایجاد شد.

  • ناشناس
    0

    بعدازموعدشم ندارین .

  • ناشناس
    0

    بازنشستگی پیش از موعد اگر ندارید کارکرد پس از موعد مقرر دارید لطفا از همین تریبون پاسخ سوال من را بدهید در دانشگاه ازاد مشهد در یک گروه اموزشی فردی را که استاد تمام است چهره ماندگار ملی و از مفاهر ادبی استان است را بازنشسته کردید اما در همان گروه فردی را که 33 سال سابقه کار و پرداخت بیمه دارد اما هنوز استادیار پایه 6 است بله درست خواندید استادیار پایه 6 پس از 33 سال تدریس به دلیل وابستگی به افراد ذی نفوذ بازنشسته نمی کنید و به جای ایشان دو جوان را استخدام نمی کنید لازم به ذکر است اگر استادیاری نتواند پس از 10 سال به دانشیاری ارتقا پیدا کند در دانشگاه های معتبر اخراج خواهد شد اما در دانشگاه ازاد پس از 33 سال باز هم میتوانی با همین وضعیت صندلی هیت علمی را اشغال کنی با استادیاری پایه 6

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها