بازگشایی چالوس و آزادراه تهران - شمال

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از بازگشایی جاده چالوس و آزاد تهران-شمال خبر داد.

بازگشایی چالوس و آزادراه تهران - شمال

سرهنگ احمد شیرانی با بیان اینکه از ساعت ۱۹:۳۰ روز گذشته جاده چالوس و آزادراه تهران- شمال در استان‌های البرز و مازندران به دلیل بارش شدید برف و کولاک و پایین آمدن ایمنی مسیر از سوی پلیس راهور مسدود شده بود، گفت: با تغییر نسبی شرایط جوی و اقدامات انجام شده برای ایمنی مسیر، این محورها از صبح امروز بازگشایی شده و تردد در آن در حال انجام است.

وی با بیان اینکه توصیه پلیس پرهیز از سفرهای غیرضروری در شرایط برف و کولاک است، ادامه داد: البته همچنان لازم است با توجه به شرایط جوی و برودت هوا رانندگان با دقت و تمرکز بیشتری رانندگی کرده و حتما تجهیزات زمستانی نظیر زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با بیان اینکه در جاده‌های کشور کماکان بارندگی ها ادامه داشته و شرایط زمستانی حاکم است، گفت: لازم است رانندگان حتما در حین رانندگی در مسیرهای دارای بارندگی و مسیرهای برفگیر سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب را رعایت کنند.

شیرانی با اعلام شماره 120 از رانندگان و مسافران خواست که برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها قبل از آغاز سفر با این شماره تماس گرفته و با اطلاعات به دست آمده زمان و نحوه رفت و برگشت از سفر خود را مدیریت کنند.

منبع: ايسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد