واکنش مجدد شهرداری به فیلم "رقص زنان"

رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران به تصاویر رقص زنان در یکی از سالن‌های شهرداری تهران واکنش نشان داد و اعلام کرد که اجرای چنین برنامه‌هایی مغایر با هنجارها و ارزش‌های فرهنگی جامعه بوده و به هیچ وجه مورد تایید شهرداری تهران نیست.

واکنش مجدد شهرداری به فیلم "رقص زنان"

عبدالمطهر محمدخانی در حساب شخصی خود در توییتر در واکنش به انتشار تصاویر رقص زنان و انتسابش به شهرداری تهران نوشت: ‌بعد از دروغ شاخدار بستن کوه‌ها و پارک‌ها توسط شهرداری تهران، اینبار خبر جعلی اجرای برنامه رقص گروهی زنان در برج میلاد با هدف تخریب شهرداری در تیراژ وسیع منتشر شد. 

وی نوشت: برای بار چندم خدمت مردم دغدغه‌مند عزیزی که نگران شده‌اند عرض می‌کنم که ‌۱. این مراسم متعلق به شهرداری تهران و یا سایر سازمان‌ها و شرکت‌های مرتبط نیست، ۲. فیلم مربوط به یک مدرسه دخترانه است که یکی از سالن‌های ورزشی شهرداری را برای برگزاری برنامه فرهنگی اجاره کرده است و ۳. فیلم بدون اجازه و اطلاع مدیران مدرسه مذکور منتشر شده است. 

وی ادامه داد: ‌۴. اجرای چنین برنامه‌هایی مغایر با هنجارها و ارزش‌های فرهنگی جامعه و به هیچ وجه مورد تایید شهرداری تهران نیست و ۵. برج میلاد پیگرد قانونی از اتهام‌زنندگان و پدیدآورندگان این شایعه را در دستور کار خود قرار داده است. 

واکنش مجدد شهرداری به فیلم "رقص زنان" 

 

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • داد
    0

    محمد خانی : هرگونه سرگرمی و تفریح برای مردم ممنوع و حرام است و مردم فقط اجازه دارند عزاداری کنند و برای اینکه مبادا در این مورد کم بیاریم هر چند وقت یکبار برای اخوندهایی که بعد از ۱۰۳ سال جوانمرگ شده اند چند روز عزا ی عمومی اعلام میکنیم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      شادی شما از جنس حرام است اول این را بفهم بعد بیا افاضه کن تا یادت بدهم شادی حلال چی هست

  • مسلمان واقعی
    1

    حیف است از رقص و آوازه مراسم استقبال از رسول الله روزی که وارد مدینه شد همراه صحابه جلیل ابو بکر الصدیق فیلم برداری نکردن ولی اوازش و شرحش در کتب تاریخ موجود است

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      بعله زنانشان را آوردن وسط تا تو بی غیرت....
      یعنی تحریف کردنتان در حد فراتر از آسمان ها گذر می کند

  • ناشناس
    0

    شعورت در همین حده دیگه. چیو به چی ربط میدی آخه؟

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    همین دولت آبادی دادستان قبل که الان مسافرکشی میکنه در دوران ریاستش بر سر رقصیدن یه دختر بچه در برج میلاد در یک مراسمی شهردار وقت و عده ای را ببچاره و زندان کرد!!!!
    لعنت بر شما که نشاط و شادی را از مردم به نام اسلام و انقلابی که خودتان تعریف کردید و من درآوردی و سلیقه ای است گرفتید و مردم و دنیا را از اینگونه مسلمانیت بیزار کردید.... اون هم از سردار طلائی و زندگیش در کانادا که در دوران ریاستش چه ظلم هائی به مردم کرد و الان میگه زندگی شخصی من به کسی مربوط نیست !!

  • ناشناس
    0



    مسئول ضبط ماهوارها تهران جناب سردار طلایی در باشگاه مختلط کانادا چیکار میکنه؟؟؟؟

  • ناشناس
    0

    خخخه خود رقص را مباح می کند به یک شکلی وگیر می‌دهد چرا فیلم برداری شده خخخخه
    راست گفتند در آخرالزمان بی بند و باری آنقدر زیاد می شود که مؤمنین در حد انگشت شمار و آن روز روز آمدن منجی برای پاک سازی آنها هست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها