نمره ۷ آیلتس با کدام استاد آیلتس در تهران، شیراز و سایر شهرها امکان پذیر است؟

در بحبوحه رقابت جذب دانشجو توسط آموزشگاه‌های مختلف در زمینه ارائه کلاس‌های آمادگی آزمون آیلتس، این وسط فقط دانشجویان هستند که همواره قربانی سودجویی و طمع‌ورزی تعدادی از این آموزشگاه‌ها می‌شوند.

نمره ۷ آیلتس با کدام استاد آیلتس در تهران، شیراز و سایر شهرها امکان پذیر است؟

این روزها که بحث گرفتن مدرک آیلتس و رسیدن به نمره ۷ آیلتس بین بسیاری از دانشجویان و افراد مشتاق ادامه تحصیل و مهاجرت به خارج از کشور بسیار داغ شده، رقابت بسیار زیادی بین آموزشگاه‌های آیلتس حاضر در تهران ، اصفهان ، مشهد، شیراز و دیگر شهرهای ایران آغاز شده است. در بحبوحه رقابت جذب دانشجو توسط آموزشگاه های مختلف در زمینه ارائه کلاس های آمادگی آزمون آیلتس ، این وسط فقط دانشجویان هستند که همواره قربانی سودجویی و طمع ورزی عده‌ای از این آموزشگاه ها و یا برخی اساتید هستند که می خواهند به هر نحوی دانشجو را جذب کرده، کلاس های خود را تکمیل و بر بار مالی موسسه خود بیفزایند. این موسسات و یا برخی از اساتید کلاس های خصوصی با شعارها و وعده های دوره های تضمینی و حتی تزریقی آزمون آیلتس، آیلتس در 60 روز و غیره سعی در فریب دانشجویانی را دارند که عملا با هویت آزمون آیلتس بیگانه هستند و نمی دانند چه چیزی در این کلاس ها در انتظارشان است. واقعیت مسئله که معمولا توسط این موسسات و اساتید کتمان می شود این است که مدرک آیلتس بالاترین مدرک زبان انگلیسی دنیا است و طبیعتا رسیدن به نمره های بالا مثلا نمره ۷ آیلتس عملاً کار آسان و راحتی نیست. دانشجویان باید توجه داشته باشند که آماده شدن برای آزمون آیلتس در واقع برابر است با تغییر سبک زندگی شما و اختصاص حداکثر زمان برای مطالعه، تست زدن و رفع اشکال توسط استاد. بنابراین در مرحله اول اگر می خواهید در کلاس‌های آنلاین و یا حضوری آیلتس شرکت کنید، باید زمان مطالعه لازم برای این آزمون بزرگ را در زندگیتان خالی کرده باشید. در غیر این صورت حضور در کلاس‌های آیلتس عملا هدر دادن پول و هزینه دانشجو و همچنین هدر دادن وقت گرانبهای استاد و خود دانشجو می باشد.

به طور معمول، تدریس خصوصی آیلتس برای کسانی مناسب است که می خواهند هر چه سریعتر به نمره مورد نظر خود در آزمون آیلتس دست یابند، این بدین معنی است که اگر عجله ای برای حضور در آزمون آیلتس ندارید و از طرفی دیگر با مشکل مالی مواجه هستید، پیشنهاد ما به شما حضور در کلاس های گروهی آمادگی آزمون مثل حضور در آموزشگاه های آیلتس شهرهای بزرگ مثل تهران ، شیراز، اصفهان، مشهد و سایر شهر هاست.در ضمن اگر از نظر مالی مشکلی ندارید و بخواهید در دراز مدت به نمره آیلتس 7 فکر کنید، می توانید در کلاس های حضوری و یا آنلاین آیلتس خانه آیلتس ایران با آدرس اینترنتی www.ielts4migration.com شرکت کنید مشروط بر این که حداقل روزی بین یک تا دو ساعت برای مطالعه زبان انگلیسی کنار بگذارید چرا که انجام تکالیف در کلاس‌های آیلتس خانه آیلتس ایران ضروری و اجباری بوده و در صورت مشاهده عدم انجام تکالیف به صورت پشت سر هم، کلاس مورد نظر لغو شده و هزینه دانشجو مسترد خواهد شد.

در مورد زمان رسیدن به نمره آیلتس ۷، تعداد جلسات مورد نیاز آیلتس ۷ و سوالاتی از این قبیل، شما می‌توانید به قسمت سوالات متداول آیلتس کلاس های خانه آیلتس ایران مراجعه کرده و جواب سوالات خود را بیابید. اگر در هر صورت جواب سوال خود را در بین سوالات نمونه پیدا نکردید، می توانید از قسمت مشاوره آزمون آیلتس برای مشاوره 30 دقیقه ای رایگان این سایت ثبت نام کرده و از طریق مشاوره مستقیم با استاد مجتبی خدادادی به بررسی شرایط حضور در کلاس ها و شرایط احتمالی مهاجرت خود بپردازید.

به طور کلی خانه آیلتس ایران دوره های زیر را به صورت اختصاصی برای آمادگی هر چه بهتر داوطلبان آیلتس ارائه می دهد.

دوره‌های تدریس خصوصی آیلتس (تمرکز بر روی کلیه مهارت‌ها)
دوره های تدریس خصوصی مهارت Writing
دوره‌های تدریس خصوصی مهارت Speaking
دوره‌های تدریس خصوصی مهارت Listening
دوره‌های تدریس خصوصی مهارت Reading
دوره‌های تدریس خصوصی آیلتس لایف اسکیلز

در وبسایت خانه آیلتس ایران داوطلبان می توانند از خدمات بی نظیری مانند مشاوره آزمون آیلتس و مهاجرت، مقالات جامع آموزش آیلتس، منابع آموزش آیلتس، ویدیوهای آموزشی آیلتس، کلاس های آنلاین و حضوری آزمون آیلتس برای داوطلبان ساکن در شهر شیراز و سایر شهر های ایران بهره مند شوند.

از آنجا که اساتید بی شماری در زمینه آزمون آیلتس در شهر شیراز، اصفهان، تهران، مشهد و سایر شهر های ایران وجود دارند که معمولا تبلیغات بسیار زیادی در زمینه جذب دانشجو دارند، انتخاب بهترین استاد آیلتس و یا بهترین اساتید آیلتس در شهر تهران، شیراز و سایر شهرها کاری بس دشوار است. بنابراین بهتر است اساتید دارای رزومه، وبسایت مشخص و معتبر و دارای کارنامه انتخاب شوند تا در هزینه ای که برای آزمون و کلاس های آیلتس انجام می شود بعداً دچار مشکل نشوید. خانه آیلتس ایران با تدریس استاد مجتبی خدادادی در شهر شیراز به صورت حضوری و در سایر شهر ها به صورت آنلاین کلاس های آیلتس را با وسواس تمام برگزار می کنند و همیشه به عنوان استادی سخت گیر در دانشگاه و شهر شیراز معروف بوده اند.

به وبسایت خانه آیلتس ایران مراجعه کرده و بعد از تحقیق همه جانبه در زمینه آزمون آیلتس، منابع آن و اساتید مختلف، بهترین راه را برای شروع در راه همواره دشوار آیلتس انتخاب کنید. برای مراجعه به خانه آیلتس ایران به لینک زیر مراجعه فرمایید.

خانه آیلتس ایران
www.ielts4migration.com

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها