اتفاق نظر مجلس و دولت در توقف اجرای سند آموزش 2030 و تسریع اجرای سند تحول بنیادین

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: اعضای این کمیسیون با وزیر آموزش و پرورش و معاونین وی، برخی اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل جلسه داد و آنچه بر آن اتفاق نظر شد توقف اجرای سند 2030 طبق فرمایش رهبر معظّم انقلاب بود.

اتفاق نظر مجلس و دولت در توقف اجرای سند آموزش 2030 و تسریع اجرای سند تحول بنیادین

میرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره جلسه عصر امروز این کمیسیون اظهار داشت: اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با وزیر آموزش و پرورش و معاونین وی، برخی اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، دبیرکل ملی یونسکو در ایران و نمایندگانی از وزارت علوم با موضوع بررسی سند آموزش 2030 تشکیل جلسه داد.

وی افزود:‌ آنچه بر آن اتفاق شد توقف اجرای سند 2030 طبق فرمایش رهبر معظّم انقلاب بود.

میرزاده اضافه کرد:‌ با وجود سند تحول بنیادین ضرورتی برای اجرای سند 2030 وجود ندارد ضمن آنکه جمهوری اسلامی ایران هم ملزم به اجرای این سند نیست.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه سند تحول بنیادین مهم‌ترین سند حوزه آموزش و پرورش است، گفت: مطالبه اعضای کمیسیون از وزارت آموزش و پرورش در این جلسه تسریع اجرای سند تحول بنیادین بود.

وی در خصوص زمان آماده شدن گزارش کمیته بررسی تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان بیان داشت: حجم کار و تخلفات و تعداد شرکت‌های تابعه صندوق ذخیره بسیار وسیع است و قانوناً تا 6 ماه می‌توانیم تقاضای استمهال کنیم هرچند ممکن است زودتر از این زمان گزارش آماده شود.

منبع: فارس

34

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها