جنایت یک سرایدار با چاقو

جنایت یک سرایدار با چاقو

مرد سرايدار اعتراف کرد پس از درگير شدن با تعميرکار آسانسور او را با ضربه چاقو به قتل رسانده است.

ساعت 16:30 28 اسفندماه درگيري منجر به جرح در آدرس فردوس شرق - خيابان ابراهيمي به کلانتري 133 شهرزيبا اعلام شد.

با حضور مأموران در محل و انجام تحقيقات اوليه مشخص شد که فردي به نام امير .36 ساله براي تعمير آسانسور به آدرس مورد نظر مراجعه و در ادامه با سرايدار ساختمان به نام سامان 33 ساله درگير شده که طي درگيري هر دو نفر آنها جهت انجام اقدامات درماني به بيمارستان منتقل شدند.

درحين رسيدگي به پرونده نزاع و درگيري منجر به جرح در کلانتري 133 شهرزيبا، 30 اسفند به کلانتري مربوطه اعلام شد که امير به علت شدت جراحت وارده شده ناشي از جسم تيز و با وجود انجام اقدامات درماني فوت کرده است.

با دستور بازپرس دادسراي صادقيه پرونده به دادسراي امور جنايي تهران ارسال و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرا، پرونده براي رسيدگي در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

با ارجاع پرونده به اداره دهم پليس آگاهي، اظهارات مقتول و قاتل مورد بررسي قرار گرفت. در اظهارات اوليه ،امير ( مقتول ) مدعي شده بود که سامان او را با ضربات چاقو مجروح و سامان نيز مدعي شد که ابتدا مقتول وي را با ضربات چوب مجروح کرده است.

در ادامه رسيدگي به پرونده، کارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي به محل وقوع درگيري مراجعه و در تحقيقات از همسايگان و شاهدان صحنه درگيري مشخص شد که سامان در هنگام درگيري چاقو در دست داشته و ضربات وارده با چاقو از سوي وي ايجاد شده است.

سامان ضمن اعتراف صريح به مشارکت در نزاع و درگيري منجر به جنايت، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: متوفي براي تعمير آسانسور به ساختمان مراجعه کرده بود که در آنجا با او درگيري لفظي پيدا کردم ؛او ضمن ناسزا گفتن به من و همسرم ، با چوب به من حمله ور شد و من با چاقويي که در دست داشتم او را هل دادم که ناگهان چاقو به پايش برخورد کرد.

سرهنگ کارآگاه حميد مکرم ، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ ، با اعلام اين خبر گفت: با توجه به اعتراف صريح متهم به نزاع و درگيري منجر به قتل ، قرار بازداشت موقت از سوي بازپرس پرونده صادر و متهم جهت انجام تحقيقات تکميلي در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

منبع: آخرین خبر

16

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها