برگزاری کتاب گردی بهاری

برگزاری کتاب گردی بهاری

علیرضا گودرزی در تشریح بهار را نماد تغییر و حیات دوباره دانست و افزود :گردشگری در کنار همه منافع که از لحاظ روحی و جسمی برای انسان دارد باید موجب تغییر و افزون شدن بر دانش و آگهی نیز گردد.

گودرزی گفت: اگر فرهنگ مطالعه ترویج پیدا کند بی شک شاهد رشد خودباوری خواهیم بود که این امر منجر به توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی در جامعه می‌شود.

نویسنده کتاب نیاز به بیداری گفت : آنچه جوانان ما بیش از هرچیزی به آن نیاز دارند تقویت انگیزه خودباوری است ، اینکه برای موفق شدن نیاز به شهرنشین شدن نیست بلکه می توان در روستا هم تولید اشتغال و کارآفرینی کرد.

گودرزی از تمام دوست داران فرهنگ کتاب و کتاب خوانی خواست تا کتاب‌هایی را که مطالعه کردند در این جنبش به کتاب خانه‌های روستایی هدیه کنند.

گودرزی با اشاره به اینکه بر روی کتاب قیمتی درج نشده است و توزیع بیشتر چاپ نخست آن به صورت رایگان برای کتابخانه‌های مناطق محروم بوده است، افزود: تنها در انتهای کتاب آورده شده است بعد از مطالعه آن را هدیه کنید.

وی ادامه داد: بر اساس قانون فطری همه ذرات جهان هستی با اراده خداوند متعال از یک نظم برخوردار می باشد که همگی در حال رسیدن به کمال الهی تلاش می‌کنند که کتاب خوانی می‌تواند نبردبانی باشد که راه رسیدن به کمال را میسر کند.

این نویسنده جوان گفت طرح کتاب گردی بهاری از 25 فروردین ماه آغاز می‌شود و تنها شرط همراهی علاقه مندان هدیه یک کتاب به کتابخانه روستایی است.

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها