فرهنگیان کاشانی برای سومین بار متوالی حائز رتبه‌های برتر کشوری شدند

فرهنگیان کاشانی برای سومین بار متوالی حائز رتبه‌های برتر کشوری شدند

محمود خدمتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت عید نوروز یکی از الگوهای جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: خبرنگاران با علاقه به کار خود می‌پردازند و صدای ارگان‌های مختلف هستند.

رئیس آموزش و پرورش کاشان افزود: حوزه پژوهشی به دو قسمت دانش آموزی و فرهنگیان تقسیم بندی می‌شود که در حوزه دانش آموزی می‌توان به برگزاری برنامه جابر بن حیان و خوارزمی اشاره کرد.

خدمتی با بیان اینکه دانش آموزان از این دو طرح جابر بن حیان و خوارزمی استقبال بسیار خوبی کردند، خاطرنشان کرد: استقبال دانش آموزان از این دو طرح به قدری زیاد بود که با وجود تخصیص دو نمازخانه از دو مدرسه مجاور یکدیگر با کمبود مکان مواجه شدیم.

وی ضمن اشاره به برگزاری طرح نتکا در 26 و 27 اسفند در دبیرستان تیزهوشان کاشان تصریح کرد: در حوزه فرهنگیان چهار دوره درس پژوهشی، اقدام پژوهشی تجربه نگاری و کارگاه‌های مطالعاتی را برگزار کردیم.

رئیس آموزش و پرورش کاشان ابراز داشت: با برگزاری دوره‌ها ویژه فرهنگیان آثاری ارسال شد که موجب شد برخی از این آثار حائز رتبه‌های برتر استانی شدند که این مهم جای تقدیر و تشکر دارد.

خدمتی با بیان اینکه در حوزه اقدام پژهشی فرهنگیان کاشانی حائز رتبههای برتر کشوری برای سومین بار متوالی شدند، بیان کرد: 330 مدرسه در کاشان وجود دارد و به طور میانگین هر هفته در مدارس یک طرح نو ارائه می‌شود اما به دلیل برخی مشکلات امکان پوشش خبری همه طرح‌ها نیست.

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها